Ogłosiliśmy przetarg nieograniczony na zakup sprzętu komputerowego. Dwie części finansowane są z danego projektu, gdzie powinniśmy podać tą informację w postępowaniu. Nie umieściliśmy tej informacji w nagłówku opz oraz swz. Ze względu na pilny zakup nie mamy czasu zmieniać dokumentów bo to wiążę się z wewnętrzną biurokracją. Postanowiliśmy, że w odpowiedzi do zadanych pytań, które akurat się pojawiły, oraz w kolejnych dokumentach z postępowania jak i w umowie umieścimy ten zapis. Czy tak może być?
Dodam, że na te części był wcześniej przetarg ale musieliśmy unieważnić i to jest powtórny. W poprzednim przetargu informacja o finansowaniu projektu była.
Ogłosiliśmy przetarg nieograniczony na zakup sprzętu komputerowego. Dwie części finansowane są z danego projektu, gdzie powinniśmy podać tą informację w postępowaniu. Nie umieściliśmy tej informacji w nagłówku opz oraz swz. Ze względu na pilny zakup nie mamy czasu zmieniać dokumentów bo to wiążę się z wewnętrzną biurokracją. Postanowiliśmy, że w odpowiedzi do zadanych pytań, które akurat się pojawiły, oraz w kolejnych dokumentach z postępowania jak i w umowie umieścimy ten zapis. Czy tak może być?
Dodam, że na te części był wcześniej przetarg ale musieliśmy unieważnić i to jest powtórny. W poprzednim przetargu informacja o finansowaniu projektu była.
0
2022-10-26 08:58 0