W przetargu na zakup implantów mamy pakiet z dwiema pozycjami i w pierwszej poz. jest:
„Płytka dynamiczna , płytka blokująca ,implant stabilizujący , pręt.
Tytanowe płytki do stabilizacji miedzykolczystej.
Płytka obrotowa o zakresie +/ -15°, dostępna w zakresie długości 35-47 mm , stopniowane co 3mm .
Dodatkowo dostępne płytki o długości 50mm i 55mm W zestawie tytanowy implantze zintegrowanym prętem , pozwalający na uzyskanie dystrakcji o określonej wysokości .Zakres wysokości dystrakcji to 8-16mm ze skokiem co 2mm. Dostępne pręty zabezpieczające o długościach 25,30 i 35mm”
W jednostce miary, w następnie kol. jest szt. 60. Wymagaliśmy podania ceny netto za jednostkę miary , stawki VAT, i ceny brutto za jednostkę miary, plus wartości ogółem. Wykonawca złożył ofertę i w kolumnie „cena netto za jednostkę miary” napisał „Komplet:” ….. i tu wstawił cenę, a poniżej w tej samej kolumnie rozpisał cenę poszczególnych elementów, a w kolumnie „cena brutto za jednostkę miary” podał już tylko jedną kwotę (w domyśle za komplet, chociaż w jednostce miary nadal mamy szt.). Sprawdziłam w księgowości, że faktury wystawiane są nie za komplet, ale za poszczególne pozycje netto i na koniec podają stawkę VAT+ końcową wartość brutto.
Co z tym zrobić?
Proszę tylko nie pisać, że to wina źle sformułowanego formularza, bo sama to widzę, ale jak się ma jednocześnie dużo przetargów to naprawdę ciężko upilnować wszystko. To jest nowy pakiet, więc na przyszłość go poprawimy, ale co teraz z tym zrobić?
W przetargu na zakup implantów mamy pakiet z dwiema pozycjami i w pierwszej poz. jest:
„Płytka dynamiczna , płytka blokująca ,implant stabilizujący , pręt.
Tytanowe płytki do stabilizacji miedzykolczystej.
Płytka obrotowa o zakresie +/ -15°, dostępna w zakresie długości 35-47 mm , stopniowane co 3mm .
Dodatkowo dostępne płytki o długości 50mm i 55mm W zestawie tytanowy implantze zintegrowanym prętem , pozwalający na uzyskanie dystrakcji o określonej wysokości .Zakres wysokości dystrakcji to 8-16mm ze skokiem co 2mm. Dostępne pręty zabezpieczające o długościach 25,30 i 35mm”
W jednostce miary, w następnie kol. jest szt. 60. Wymagaliśmy podania ceny netto za jednostkę miary , stawki VAT, i ceny brutto za jednostkę miary, plus wartości ogółem. Wykonawca złożył ofertę i w kolumnie „cena netto za jednostkę miary” napisał „Komplet:” ….. i tu wstawił cenę, a poniżej w tej samej kolumnie rozpisał cenę poszczególnych elementów, a w kolumnie „cena brutto za jednostkę miary” podał już tylko jedną kwotę (w domyśle za komplet, chociaż w jednostce miary nadal mamy szt.). Sprawdziłam w księgowości, że faktury wystawiane są nie za komplet, ale za poszczególne pozycje netto i na koniec podają stawkę VAT+ końcową wartość brutto.
Co z tym zrobić?
Proszę tylko nie pisać, że to wina źle sformułowanego formularza, bo sama to widzę, ale jak się ma jednocześnie dużo przetargów to naprawdę ciężko upilnować wszystko. To jest nowy pakiet, więc na przyszłość go poprawimy, ale co teraz z tym zrobić?
0
2022-11-25 08:00 0