Proszę o informację, jak wygląda u Was strona techniczna prowadzonych postępowań i zawieranych umów.
U mnie dotąd szło:
– numer postępowania, taki sam numer umowy np. ZP.271.1.2022, ZP.271.3.2022
– brak rozróżnienia w numeracji na postępowania powyżej 130, unijne, regulaminowe,
czyli wszystko wymieszane, brak chronologii w podpisywanych umowach.
Chciałabym od nowego roku zmienić, jakoś to uporządkować.
Czy powinnam mieć regulamin (procedurę) prowadzonych postępowań powyżej 130 tyś oraz regulamin, rejestr zawieranych umów?
Proszę o informację, jak wygląda u Was strona techniczna prowadzonych postępowań i zawieranych umów.
U mnie dotąd szło:
– numer postępowania, taki sam numer umowy np. ZP.271.1.2022, ZP.271.3.2022
– brak rozróżnienia w numeracji na postępowania powyżej 130, unijne, regulaminowe,
czyli wszystko wymieszane, brak chronologii w podpisywanych umowach.
Chciałabym od nowego roku zmienić, jakoś to uporządkować.
Czy powinnam mieć regulamin (procedurę) prowadzonych postępowań powyżej 130 tyś oraz regulamin, rejestr zawieranych umów?
0
2022-12-30 18:48 0