1) W tym roku będziemy chcieli zrobić aranżację przestrzeni biura. Mamy już wstępny projekt (wykonany w roku ubiegłym). Do realizacji przewidziane wstępnie jest wykonanie zielonej roślinnej ścianki działowej, zrobienie jakiegoś punktu informacyjnego, wyposażenie przestrzeni holu w fotele i kanapy, itd. Jak wszystko zsumuję to wychodzi ok. 250 tysięcy zł. Zastanawiam się jednak nad tym sumowaniem, bo może być tak, że część rzeczy zlecimy a część wykonamy sami. Rozbieżność czasowa może być też różna - może przeciągnąć się nawet na cały rok. A jak waszym zdaniem - sumować czy nie?
2) A czy mając do wykonania w tym samym obiekcie (jest spory) adaptację jadalni (projekt + realizacja) nie muszę tego sumować z w/wym. adaptacją powierzchni biura na innym piętrze?
1) W tym roku będziemy chcieli zrobić aranżację przestrzeni biura. Mamy już wstępny projekt (wykonany w roku ubiegłym). Do realizacji przewidziane wstępnie jest wykonanie zielonej roślinnej ścianki działowej, zrobienie jakiegoś punktu informacyjnego, wyposażenie przestrzeni holu w fotele i kanapy, itd. Jak wszystko zsumuję to wychodzi ok. 250 tysięcy zł. Zastanawiam się jednak nad tym sumowaniem, bo może być tak, że część rzeczy zlecimy a część wykonamy sami. Rozbieżność czasowa może być też różna - może przeciągnąć się nawet na cały rok. A jak waszym zdaniem - sumować czy nie?
2) A czy mając do wykonania w tym samym obiekcie (jest spory) adaptację jadalni (projekt + realizacja) nie muszę tego sumować z w/wym. adaptacją powierzchni biura na innym piętrze?
0
2023-01-11 14:59 0