Forum


Powrót Sprawozdanie

A.

Alicja .....

Fachowiec 360

1. Wartość zamówienia (szacunkowa) wynosiła ponad 130.000, 00 PLN. W wyniku postępowania udzielono zamówienia na kwotę poniżej 130.000,00 PLN netto. Czy takie zamówienie wykazać w Tabeli II jako zamówienie klasyczne czy też wykazać je w tabeli IX (jako zamówienie o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN).
2. Wartość zamówienia (szacunkowa) powyżej 130.000,00 PLN. Zamówienie udzielane w częściach, w ramach odrębnych postępowań, przy czym wartość zamówienia dla jednej części poniżej 130.000,00 PLN. Umowy na każdą z części poniżej 130.000,00 PLN, ale łączna wartość wszystkich umów powyżej 130.000,00 PLN. Czy takie zamówienie wykazywać w sprawozdaniu w Tabeli II jako jedno zamówienie, czy część zamówienia o wartości poniżej 130.000,00 PLN wykazać w Tabeli IX, a część zamówienia o wartości powyżej 130.000 PLN wykazać w Tabeli II.
1. Wartość zamówienia (szacunkowa) wynosiła ponad 130.000, 00 PLN. W wyniku postępowania udzielono zamówienia na kwotę poniżej 130.000,00 PLN netto. Czy takie zamówienie wykazać w Tabeli II jako zamówienie klasyczne czy też wykazać je w tabeli IX (jako zamówienie o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN). 2. Wartość zamówienia (szacunkowa) powyżej 130.000,00 PLN. Zamówienie udzielane w częściach, w ramach odrębnych postępowań, przy czym wartość zamówienia dla jednej części poniżej 130.000,00 PLN. Umowy na każdą z części poniżej 130.000,00 PLN, ale łączna wartość wszystkich umów powyżej 130.000,00 PLN. Czy takie zamówienie wykazywać w sprawozdaniu w Tabeli II jako jedno zamówienie, czy część zamówienia o wartości poniżej 130.000,00 PLN wykazać w Tabeli IX, a część zamówienia o wartości powyżej 130.000 PLN wykazać w Tabeli II.
0
2023-02-21 11:25 0

J.

Jacek .....

Fachowiec 1578

AD.1 wykazać w tabeli II
AD.2 Wykazać w tabeli II wszystkie postępowania w trybie PZP na które zawarliście umowę.
AD.1 wykazać w tabeli II AD.2 Wykazać w tabeli II wszystkie postępowania w trybie PZP na które zawarliście umowę.
0
2023-02-21 12:18 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy