Znów potrzebuję Waszej pomocy!
Chciałam kupić jedno urządzenie medyczne. Niestety ze względu na wartość w przetargu nieograniczonym. Urządzenie miało mieć min. 36 miesięcy gwarancji.
Dostałam ofertę, w której wykonawca wpisał, ze urządzenie medyczne dostanę za kwotę netto plus 8% VAT, ale... 36-miesięczną gwarancję dostanę za kwotę netto plus 23% VAT (sam sobie zmodyfikował formularz, bo ja wymagałam tylko podania ceny urządzenia z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem).
Zupełnie mnie to nie zdziwiło, bo wcześniej różne składowe urządzenia dostawaliśmy na różnych stawkach VAT, ale księgowość krzyczy, że nie można osobno fakturować gwarancji.
Co mam teraz zrobić? Wyjaśniać treść oferty? Tabelka czytelna, nie wiem co mam wyjaśniać... chyba, że dopytać czy te 36 miesięcy za które zapłacę to w rzeczywistości gwarancja 24+36 miesięcy? Chociaż w innym miejscu wykonawca wpisał wyraźnie że oferuje 36 miesięcy...
Pomóżcie! Co ja mam z tym fantem zrobić?
Znów potrzebuję Waszej pomocy!
Chciałam kupić jedno urządzenie medyczne. Niestety ze względu na wartość w przetargu nieograniczonym. Urządzenie miało mieć min. 36 miesięcy gwarancji.
Dostałam ofertę, w której wykonawca wpisał, ze urządzenie medyczne dostanę za kwotę netto plus 8% VAT, ale... 36-miesięczną gwarancję dostanę za kwotę netto plus 23% VAT (sam sobie zmodyfikował formularz, bo ja wymagałam tylko podania ceny urządzenia z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem).
Zupełnie mnie to nie zdziwiło, bo wcześniej różne składowe urządzenia dostawaliśmy na różnych stawkach VAT, ale księgowość krzyczy, że nie można osobno fakturować gwarancji.
Co mam teraz zrobić? Wyjaśniać treść oferty? Tabelka czytelna, nie wiem co mam wyjaśniać... chyba, że dopytać czy te 36 miesięcy za które zapłacę to w rzeczywistości gwarancja 24+36 miesięcy? Chociaż w innym miejscu wykonawca wpisał wyraźnie że oferuje 36 miesięcy...
Pomóżcie! Co ja mam z tym fantem zrobić?
0
2023-02-22 14:43 0