Ponieważ po przeniesieniu się do aktualnej jednostki staram się wszystko poukładać, mam taką zagwostkę:
Zakład Gispodarki regularnie potrzebuje papy do naprawy dachów na administrowanych przez siebie budynkach. Do tej pory każdy zakup traktowany był jako awaria. Ale po zsumowaniu roku kwota wychodzi spora. Stąd moj pomysł ażeby zrobić postępowanie na zakup i dostawę papy przez rok. Chodzi o stałość cen, możliwość ustalenia warunków dostaw.
W związku z powyższym mam pytanie czy mój trop jest słuszny, a może jakieś inne podpowiedzi/rozwiązania?
Ponieważ po przeniesieniu się do aktualnej jednostki staram się wszystko poukładać, mam taką zagwostkę:
Zakład Gispodarki regularnie potrzebuje papy do naprawy dachów na administrowanych przez siebie budynkach. Do tej pory każdy zakup traktowany był jako awaria. Ale po zsumowaniu roku kwota wychodzi spora. Stąd moj pomysł ażeby zrobić postępowanie na zakup i dostawę papy przez rok. Chodzi o stałość cen, możliwość ustalenia warunków dostaw.
W związku z powyższym mam pytanie czy mój trop jest słuszny, a może jakieś inne podpowiedzi/rozwiązania?
0
2023-03-09 08:46 0