Witajcie!
Realizujemy robotę budowlaną i zaszła potrzeba wykonania robót dodatkowych, a co za tym idzie dokonania zmian w dokumentacji projektowej. Wartość tych zmian oszacowano na 60 tys. zł. Umowa na dokumentację była zawarta w 2018 r. z datą realizacji również w 2018 r. Obecnie trwa nadzór autorski i gwarancja.
Pytanie - jaki będzie Waszym zdaniem najlepszy sposób na dokonanie zmian w dokumentacji - aneksowanie umowy z 2018 r., zlecenie ich dokonania wykonawcy pierwotnej dokumentacji czy też nowe postępowanie wg wewnętrznej procedury? Oczywiście sprawa jest pilna, gdyż roboty trwają
Witajcie!
Realizujemy robotę budowlaną i zaszła potrzeba wykonania robót dodatkowych, a co za tym idzie dokonania zmian w dokumentacji projektowej. Wartość tych zmian oszacowano na 60 tys. zł. Umowa na dokumentację była zawarta w 2018 r. z datą realizacji również w 2018 r. Obecnie trwa nadzór autorski i gwarancja.
Pytanie - jaki będzie Waszym zdaniem najlepszy sposób na dokonanie zmian w dokumentacji - aneksowanie umowy z 2018 r., zlecenie ich dokonania wykonawcy pierwotnej dokumentacji czy też nowe postępowanie wg wewnętrznej procedury? Oczywiście sprawa jest pilna, gdyż roboty trwają
0
2023-04-26 07:44 0