Panowie i panie z helpdesku stanęli na wysokości zadania :-(
Tzn nie zawiedli bardziej, niż się spodziewałem. Wiedziałem, że nie ma za bardzo na co liczyć, więc w gruncie rzeczy się nie zawiodłem, o co więc ten żal?
Ad rem:
W wątku :
https://edustrefa.apexnet.com.pl/forum/?action=showthreads&threadid=95274
opisywałem moje boje ze "sfałszowanym" formularzem interaktywnym z ezamówień. (krótko: zmieszczenie formularza zmienionego po podpisaniu powoduje niejednoznaczne komunikaty z programów do weryfikacji podpisu, z treści których można wywnioskować, że "sfałszowana" oferta jest ok).
Wczoraj przyszła informacja o zmianie statusu zgłoszenia z "w realizacji' na "rozwiązane".
A rozwiązali to tak:
"Naniesione zostały poprawki do Raportów z postępowania. W takiej sytuacji, jak przedstawiona w zgłoszeniu, pojawiają się zapisy dotyczące zmodyfikowania po podpisaniu i konieczności weryfikacji własnej po stronie Użytkownika."
Czyli panowie chłopki roztropki, zamiast zmienić przyczynę - czyli strukturę formularza - stworzyli protezę która (w raportach z postępowania? nawet nie w raporcie z przebiegu otwarcia ofert???) zwraca uwagę na to, że coś jest nie tak. A komunikaty z oprogramowań sprawdzających podpisy są dalej takie:
Status weryfikacji Pozytywny
Podpis został poprawnie zweryfikowany certyfikatem kwalifikowanym.
EDIT: Do cholery, co mi po ostrzeżeniu, że z ofertą jest coś nie tak, jak w dalszym ciągu nie mam jasnej i klarownej podstawy do jej wywalenia???
Nie chcę się tu przy Paniach wyrażać, ale nad klawiaturą trochę wyjaśniłem im i sobie o co w tym wszystkim chodzi. Mam nadzieję, że chociaż czkawki dostali. Ich mamy i rodziny przepraszam, poniosło mnie. Im samym się należało więc przepraszał nie będę.
A była okazja, aby środki publiczne nie poszły psu w budę :-(
Mam jeszcze 14 dni na weryfikację zgłoszenia, w weekend puszczę na edu.ezamowieniach kolejne postępowanie i zweryfikuję, ewentualnie zgłoszę reklamacje.
Aczkolwiek powiem szczerze: coraz mniej mi sie chce :-(
Panowie i panie z helpdesku stanęli na wysokości zadania :-(
Tzn nie zawiedli bardziej, niż się spodziewałem. Wiedziałem, że nie ma za bardzo na co liczyć, więc w gruncie rzeczy się nie zawiodłem, o co więc ten żal?
Ad rem:
W wątku :
https://edustrefa.apexnet.com.pl/forum/?action=showthreads&threadid=95274
opisywałem moje boje ze "sfałszowanym" formularzem interaktywnym z ezamówień. (krótko: zmieszczenie formularza zmienionego po podpisaniu powoduje niejednoznaczne komunikaty z programów do weryfikacji podpisu, z treści których można wywnioskować, że "sfałszowana" oferta jest ok).
Wczoraj przyszła informacja o zmianie statusu zgłoszenia z "w realizacji' na "rozwiązane".
A rozwiązali to tak:
"Naniesione zostały poprawki do Raportów z postępowania. W takiej sytuacji, jak przedstawiona w zgłoszeniu, pojawiają się zapisy dotyczące zmodyfikowania po podpisaniu i konieczności weryfikacji własnej po stronie Użytkownika."
Czyli panowie chłopki roztropki, zamiast zmienić przyczynę - czyli strukturę formularza - stworzyli protezę która (w raportach z postępowania? nawet nie w raporcie z przebiegu otwarcia ofert???) zwraca uwagę na to, że coś jest nie tak. A komunikaty z oprogramowań sprawdzających podpisy są dalej takie:
Status weryfikacji Pozytywny
Podpis został poprawnie zweryfikowany certyfikatem kwalifikowanym.
EDIT: Do cholery, co mi po ostrzeżeniu, że z ofertą jest coś nie tak, jak w dalszym ciągu nie mam jasnej i klarownej podstawy do jej wywalenia???
Nie chcę się tu przy Paniach wyrażać, ale nad klawiaturą trochę wyjaśniłem im i sobie o co w tym wszystkim chodzi. Mam nadzieję, że chociaż czkawki dostali. Ich mamy i rodziny przepraszam, poniosło mnie. Im samym się należało więc przepraszał nie będę.
A była okazja, aby środki publiczne nie poszły psu w budę :-(
Mam jeszcze 14 dni na weryfikację zgłoszenia, w weekend puszczę na edu.ezamowieniach kolejne postępowanie i zweryfikuję, ewentualnie zgłoszę reklamacje.
Aczkolwiek powiem szczerze: coraz mniej mi sie chce :-(
0
2023-04-28 08:34 0