Forum


Powrót Rence opadują :-( Uwaga na formularz interaktywny - cd)

T.

Tomasz .....

Fachowiec 847

Panowie i panie z helpdesku stanęli na wysokości zadania :-(
Tzn nie zawiedli bardziej, niż się spodziewałem. Wiedziałem, że nie ma za bardzo na co liczyć, więc w gruncie rzeczy się nie zawiodłem, o co więc ten żal?
Ad rem:
W wątku :
https://edustrefa.apexnet.com.pl/forum/?action=showthreads&threadid=95274
opisywałem moje boje ze "sfałszowanym" formularzem interaktywnym z ezamówień. (krótko: zmieszczenie formularza zmienionego po podpisaniu powoduje niejednoznaczne komunikaty z programów do weryfikacji podpisu, z treści których można wywnioskować, że "sfałszowana" oferta jest ok).

Wczoraj przyszła informacja o zmianie statusu zgłoszenia z "w realizacji' na "rozwiązane".
A rozwiązali to tak:
"Naniesione zostały poprawki do Raportów z postępowania. W takiej sytuacji, jak przedstawiona w zgłoszeniu, pojawiają się zapisy dotyczące zmodyfikowania po podpisaniu i konieczności weryfikacji własnej po stronie Użytkownika."
Czyli panowie chłopki roztropki, zamiast zmienić przyczynę - czyli strukturę formularza - stworzyli protezę która (w raportach z postępowania? nawet nie w raporcie z przebiegu otwarcia ofert???) zwraca uwagę na to, że coś jest nie tak. A komunikaty z oprogramowań sprawdzających podpisy są dalej takie:
Status weryfikacji Pozytywny
Podpis został poprawnie zweryfikowany certyfikatem kwalifikowanym.

EDIT: Do cholery, co mi po ostrzeżeniu, że z ofertą jest coś nie tak, jak w dalszym ciągu nie mam jasnej i klarownej podstawy do jej wywalenia???

Nie chcę się tu przy Paniach wyrażać, ale nad klawiaturą trochę wyjaśniłem im i sobie o co w tym wszystkim chodzi. Mam nadzieję, że chociaż czkawki dostali. Ich mamy i rodziny przepraszam, poniosło mnie. Im samym się należało więc przepraszał nie będę.

A była okazja, aby środki publiczne nie poszły psu w budę :-(

Mam jeszcze 14 dni na weryfikację zgłoszenia, w weekend puszczę na edu.ezamowieniach kolejne postępowanie i zweryfikuję, ewentualnie zgłoszę reklamacje.
Aczkolwiek powiem szczerze: coraz mniej mi sie chce :-(
Panowie i panie z helpdesku stanęli na wysokości zadania :-( Tzn nie zawiedli bardziej, niż się spodziewałem. Wiedziałem, że nie ma za bardzo na co liczyć, więc w gruncie rzeczy się nie zawiodłem, o co więc ten żal? Ad rem: W wątku : https://edustrefa.apexnet.com.pl/forum/?action=showthreads&threadid=95274 opisywałem moje boje ze "sfałszowanym" formularzem interaktywnym z ezamówień. (krótko: zmieszczenie formularza zmienionego po podpisaniu powoduje niejednoznaczne komunikaty z programów do weryfikacji podpisu, z treści których można wywnioskować, że "sfałszowana" oferta jest ok). Wczoraj przyszła informacja o zmianie statusu zgłoszenia z "w realizacji' na "rozwiązane". A rozwiązali to tak: "Naniesione zostały poprawki do Raportów z postępowania. W takiej sytuacji, jak przedstawiona w zgłoszeniu, pojawiają się zapisy dotyczące zmodyfikowania po podpisaniu i konieczności weryfikacji własnej po stronie Użytkownika." Czyli panowie chłopki roztropki, zamiast zmienić przyczynę - czyli strukturę formularza - stworzyli protezę która (w raportach z postępowania? nawet nie w raporcie z przebiegu otwarcia ofert???) zwraca uwagę na to, że coś jest nie tak. A komunikaty z oprogramowań sprawdzających podpisy są dalej takie: Status weryfikacji Pozytywny Podpis został poprawnie zweryfikowany certyfikatem kwalifikowanym. EDIT: Do cholery, co mi po ostrzeżeniu, że z ofertą jest coś nie tak, jak w dalszym ciągu nie mam jasnej i klarownej podstawy do jej wywalenia??? Nie chcę się tu przy Paniach wyrażać, ale nad klawiaturą trochę wyjaśniłem im i sobie o co w tym wszystkim chodzi. Mam nadzieję, że chociaż czkawki dostali. Ich mamy i rodziny przepraszam, poniosło mnie. Im samym się należało więc przepraszał nie będę. A była okazja, aby środki publiczne nie poszły psu w budę :-( Mam jeszcze 14 dni na weryfikację zgłoszenia, w weekend puszczę na edu.ezamowieniach kolejne postępowanie i zweryfikuję, ewentualnie zgłoszę reklamacje. Aczkolwiek powiem szczerze: coraz mniej mi sie chce :-(
0
2023-04-28 08:34 0

T.

Tomasz .....

Fachowiec 847

Sprawdziłem jak to wygląda obecnie - po zmianach wykonanych przez helpdesk.
Rzeczywiście w protokole z otwarcia ofert jest informacja:
1) czy podpisany: Tak, ale zmodyfikowany po podpisaniu
2) podpis wymaga weryfikacji we własnym zakresie przez użytkownika: Tak

Poprzednio było:
1) czy podpisany: Tak,
2) podpis wymaga weryfikacji we własnym zakresie przez użytkownika: nie

Przy czym modyfikacja oferty po podpisaniu stanowi, co do zasady, przyczynek do jej odrzucenia, a zamawiający nie powinien wnikać, czy zmieniono cenę, przecinek, czy nie zmieniono nic, zachowując jedynie dokument w innej dacie (godzinie). Zmiana po podpisie=dyskwalifikacja.
Zrobiłem zgłoszenie tym razem do helpdesków KIRu (Szafir) i PWPW (Sigillum) z prośbą, aby się przyjrzeli wynikom sprawdzenia integralności podpisu w przypadku dokonania zmiany formularza, bo w ich raportach weryfikacja ma wynik: Pozytywny.
Dam znać czy coś z tego wyszło.
Sprawdziłem jak to wygląda obecnie - po zmianach wykonanych przez helpdesk. Rzeczywiście w protokole z otwarcia ofert jest informacja: 1) czy podpisany: Tak, ale zmodyfikowany po podpisaniu 2) podpis wymaga weryfikacji we własnym zakresie przez użytkownika: Tak Poprzednio było: 1) czy podpisany: Tak, 2) podpis wymaga weryfikacji we własnym zakresie przez użytkownika: nie Przy czym modyfikacja oferty po podpisaniu stanowi, co do zasady, przyczynek do jej odrzucenia, a zamawiający nie powinien wnikać, czy zmieniono cenę, przecinek, czy nie zmieniono nic, zachowując jedynie dokument w innej dacie (godzinie). Zmiana po podpisie=dyskwalifikacja. Zrobiłem zgłoszenie tym razem do helpdesków KIRu (Szafir) i PWPW (Sigillum) z prośbą, aby się przyjrzeli wynikom sprawdzenia integralności podpisu w przypadku dokonania zmiany formularza, bo w ich raportach weryfikacja ma wynik: Pozytywny. Dam znać czy coś z tego wyszło.
0
2023-05-05 10:07 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy