Forum


Powrót Wprowadzenie elektronicznej ewidencji czasu pracy

A.

Anna .....

1

Dzień dobry,
pracodawca zamierza wprowadzić elektroniczną ewidencję czasu pracy pracowników na podstawie kart przykładanych do czytnika.
Czy w związku z wprowadzeniem takiego rozwiązania istnieją jakieś obowiązki na gruncie RODO, których pracodawca musi dopełnić przed uruchomieniem ewidencji w takiej formie?
Dzień dobry, pracodawca zamierza wprowadzić elektroniczną ewidencję czasu pracy pracowników na podstawie kart przykładanych do czytnika. Czy w związku z wprowadzeniem takiego rozwiązania istnieją jakieś obowiązki na gruncie RODO, których pracodawca musi dopełnić przed uruchomieniem ewidencji w takiej formie?
0
2023-04-28 12:20 0

M.

Marcin .....

Fachowiec 121

Zasady prowadzenia elektronicznej ewidencji czasu pracy powinny być wprowadzone zmianą regulaminu pracy, gdzie konieczne jest określenie sposobu potwierdzania przybycia i obecności w pracy oraz zapewnić - poprzez zapisy regulaminu - spełnienie obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO. Konieczne jest uwzględnienie takiej formy prowadzenia ewidencji czasu pracy w szacowaniu ryzyka - trzeba to zrobić przed wprowadzeniem tej formy ewidencji.
Zasady prowadzenia elektronicznej ewidencji czasu pracy powinny być wprowadzone zmianą regulaminu pracy, gdzie konieczne jest określenie sposobu potwierdzania przybycia i obecności w pracy oraz zapewnić - poprzez zapisy regulaminu - spełnienie obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO. Konieczne jest uwzględnienie takiej formy prowadzenia ewidencji czasu pracy w szacowaniu ryzyka - trzeba to zrobić przed wprowadzeniem tej formy ewidencji.
0
2023-05-05 12:08 1
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy