Mam jeden obiekt budowlany a tam do zrobienia: dostawę mebli (wartość do 30 tys. euro), dostawa i założenie zasłon (wartość wręcz groszowa!), zrobienie parkietu (tu wartość większa, ale i tak znacznie poniżej progów unijnych). Łączna wartość całości : i dostaw i roboty budowlanej - poniżej progów. Ale czy powinnam to wszystko łączyć i szacować, czy traktować oddzielnie, zwłaszcza że będę chciała robić to jako odrębne postępowania ze względów czysto organizacyjnych? Jak właściwie powinnam się do tego zabrać, i jak też szacować? (Zapomniałam dodać, że w przypadku parkietów część robót będziemy jeszcze robić sami).
Mam jeden obiekt budowlany a tam do zrobienia: dostawę mebli (wartość do 30 tys. euro), dostawa i założenie zasłon (wartość wręcz groszowa!), zrobienie parkietu (tu wartość większa, ale i tak znacznie poniżej progów unijnych). Łączna wartość całości : i dostaw i roboty budowlanej - poniżej progów. Ale czy powinnam to wszystko łączyć i szacować, czy traktować oddzielnie, zwłaszcza że będę chciała robić to jako odrębne postępowania ze względów czysto organizacyjnych? Jak właściwie powinnam się do tego zabrać, i jak też szacować? (Zapomniałam dodać, że w przypadku parkietów część robót będziemy jeszcze robić sami).
1
2017-07-07 05:11 0