Witajcie. Przeprowadziłam postępowanie do 30 tys euro, którego przedmiotem była sukcesywna dostawa art. biurowych w okresie 24 miesięcy.
Niestety po zawarciu umowy okazało się, że źle oszacowaliśmy ilość papieru xero. Umowa opiewa na kwotę ok 25 000 zł. Co powinnam zrobić w tej sytuacji? Czy w związku z tym, że nie stosujemy PZP w tym przypadku możemy wprowadzić dodatkowe ilości aneksem i zwiększyć wtedy wartość umowy?
Witajcie. Przeprowadziłam postępowanie do 30 tys euro, którego przedmiotem była sukcesywna dostawa art. biurowych w okresie 24 miesięcy.
Niestety po zawarciu umowy okazało się, że źle oszacowaliśmy ilość papieru xero. Umowa opiewa na kwotę ok 25 000 zł. Co powinnam zrobić w tej sytuacji? Czy w związku z tym, że nie stosujemy PZP w tym przypadku możemy wprowadzić dodatkowe ilości aneksem i zwiększyć wtedy wartość umowy?
1
2017-08-03 12:23 0