Co w przypadku błędu w kryterium oceny ofert Gwarancja Zamawiający punkty przyznał w następujący sposób
• wykonawca, który udzieli 24 miesięcznej gwarancji uzyska 0 punktów,
• wykonawca, który udzieli 36 miesięcznej gwarancji uzyska 20 punktów,
• wykonawca, który udzieli 48 miesięcznej gwarancji uzyska 10 punktów.
• wykonawca w powyższym kryterium może uzyskać maksymalnie 20 pkt.
Żadna oferta nie wpłynęła z gwarancją 48 miesięczną . Czy powinno unieważnić się postępowanie zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 . Czy jest jakies wyjście z tej sytuacji tj, przyznanie pkt. zgodnie z punktacją wpisaną przez Zamawiającego?? kwoty osiągają max. 1700 zł .
Co w przypadku błędu w kryterium oceny ofert Gwarancja Zamawiający punkty przyznał w następujący sposób
• wykonawca, który udzieli 24 miesięcznej gwarancji uzyska 0 punktów,
• wykonawca, który udzieli 36 miesięcznej gwarancji uzyska 20 punktów,
• wykonawca, który udzieli 48 miesięcznej gwarancji uzyska 10 punktów.
• wykonawca w powyższym kryterium może uzyskać maksymalnie 20 pkt.
Żadna oferta nie wpłynęła z gwarancją 48 miesięczną . Czy powinno unieważnić się postępowanie zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 . Czy jest jakies wyjście z tej sytuacji tj, przyznanie pkt. zgodnie z punktacją wpisaną przez Zamawiającego?? kwoty osiągają max. 1700 zł .
1
2017-09-26 13:46 0