Forum


Powrót Komputery, tonery, kserokopiarki - razem czy oddzielnie

A.

Agata .....

0

W otrzymaliśmy dodatkowe środki na zakup: - sprzętu komputerowego (komputery +oprogramowanie) 80000 zł brutto -urządzeń ksero(+ tonery do tych urządzeń) 100 000 zł brutto oraz - tonerów do drukarek będących w posiadaniu Zamawiającego 80000 zł brutto. Czy każde z powyższych zamówień można potraktować jako odrębne postępowanie bez konieczności łączenia w jedno i przeprowadzić je zgodnie z wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień? Czy też należy połączyć urządzenia ksero z dostawą tonerów i potraktować to jako jedno postępowanie powyżej 30 000 euro?
W otrzymaliśmy dodatkowe środki na zakup: - sprzętu komputerowego (komputery +oprogramowanie) 80000 zł brutto -urządzeń ksero(+ tonery do tych urządzeń) 100 000 zł brutto oraz - tonerów do drukarek będących w posiadaniu Zamawiającego 80000 zł brutto. Czy każde z powyższych zamówień można potraktować jako odrębne postępowanie bez konieczności łączenia w jedno i przeprowadzić je zgodnie z wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień? Czy też należy połączyć urządzenia ksero z dostawą tonerów i potraktować to jako jedno postępowanie powyżej 30 000 euro?
1
2017-10-17 12:09 0

P.

Piotr .....

Fachowiec 163

O ile jeszcze jestem skłonny uznać sprzęt komputerowy za odrębny przedmiot zamówienia w stosunku do ksero, o tyle tonery i ksero to wg mnie ten sam przedmiot i ten sam wykonawca.
O ile jeszcze jestem skłonny uznać sprzęt komputerowy za odrębny przedmiot zamówienia w stosunku do ksero, o tyle tonery i ksero to wg mnie ten sam przedmiot i ten sam wykonawca.
1
2017-10-18 07:43 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy