W otrzymaliśmy dodatkowe środki na zakup: - sprzętu komputerowego (komputery +oprogramowanie) 80000 zł brutto -urządzeń ksero(+ tonery do tych urządzeń) 100 000 zł brutto oraz - tonerów do drukarek będących w posiadaniu Zamawiającego 80000 zł brutto. Czy każde z powyższych zamówień można potraktować jako odrębne postępowanie bez konieczności łączenia w jedno i przeprowadzić je zgodnie z wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień? Czy też należy połączyć urządzenia ksero z dostawą tonerów i potraktować to jako jedno postępowanie powyżej 30 000 euro?
W otrzymaliśmy dodatkowe środki na zakup: - sprzętu komputerowego (komputery +oprogramowanie) 80000 zł brutto -urządzeń ksero(+ tonery do tych urządzeń) 100 000 zł brutto oraz - tonerów do drukarek będących w posiadaniu Zamawiającego 80000 zł brutto. Czy każde z powyższych zamówień można potraktować jako odrębne postępowanie bez konieczności łączenia w jedno i przeprowadzić je zgodnie z wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień? Czy też należy połączyć urządzenia ksero z dostawą tonerów i potraktować to jako jedno postępowanie powyżej 30 000 euro?
1
2017-10-17 12:09 0