Proszę o podpowiedź - wypełniam formularz o udzieleniu zamówienia w TED-e w sekcji V pkt. 2.4) muszę wpisać całkowitą końcową wart. umowy/części - jest obowiązkowa, gdy ją wpiszę to po przejściu i zaznaczeniu kolejnej kolejnej poz.Najtańsza oferta/Najdroższa oferta brana pod uwagę - oraz jej uzupełnieniu(Najtańsza oferta:.xxx...Najdroższa oferta:.xxxx...) wart. poprzednia ta obowiązkowa mi znika. Czy to znaczy, że powinnam wypełnić tylko całkowitą końcową wart. umowy, a inf. o najtańszej i najdroższej ofercie już nie? A może popełniam jakiś błąd techniczny?
Proszę o podpowiedź - wypełniam formularz o udzieleniu zamówienia w TED-e w sekcji V pkt. 2.4) muszę wpisać całkowitą końcową wart. umowy/części - jest obowiązkowa, gdy ją wpiszę to po przejściu i zaznaczeniu kolejnej kolejnej poz.Najtańsza oferta/Najdroższa oferta brana pod uwagę - oraz jej uzupełnieniu(Najtańsza oferta:.xxx...Najdroższa oferta:.xxxx...) wart. poprzednia ta obowiązkowa mi znika. Czy to znaczy, że powinnam wypełnić tylko całkowitą końcową wart. umowy, a inf. o najtańszej i najdroższej ofercie już nie? A może popełniam jakiś błąd techniczny?
1
2018-01-24 10:00 0