Witam,
Mam problem z rozstrzygnięciem postępowania na utrzymanie porządku i czystości miasta... tzn. w OPZ był wyszczególniony zakres prac... m.in. był punkt mówiący o zakresie który obejmuje:1. obsługę przenośnych kabin WC oraz dodatkowe serwisy. Wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę gdzie w trzech poz dał rażąco niską cenę, ale bardzo szczegółowo wyjaśnił nam po wezwaniu go przedkładając do tego stosowne dokumenty potwierdzające jego uzasadnienia, ale ... w jednej poz dał tak rażąco wysoka cenę (właśnie dot. obsługi przenośnych wc wraz z dodatkowymi serwisami). My w kosztorysie założyliśmy że koszt m-c to 500 zł, a Wykonawca dal kwotę 4500 zł! Ogólnie na całości oferty był rażąco niski, ale to wyjaśnił jak wspomniałam powyżej.
W Umowie oraz OPZ jest zapis : dzierżawa, opróżnianie i dezynfekcja kabiny ustawionej w ..... odbywać się będzie raz w tygodniu. Rozliczanie z wykonywanych prac odbywać się będzie ryczałtowo, po zakończonym miesiącu, w którym usługa została wykonana.
Teraz nasuwa się pytanie: Czy można nie zlecać Wykonawcy usługi co tydz. czy co miesiąc tylko rzadziej albo wcale bo kwota jaką przeznaczył na wykonanie tej usługi jest drastycznie wysoka!!! W formularzu ofertowym w tabeli była podana szacunkowa wielkość zamówienia : 12.
Jakby ktoś to wyłapał i nagłośnił w mieście, że za utrzymanie TOI TOI miesięcznie płacimy 4500 zł to skandal!!! Czy da radę jakoś wyjść z tej sytuacji ?????
Witam,
Mam problem z rozstrzygnięciem postępowania na utrzymanie porządku i czystości miasta... tzn. w OPZ był wyszczególniony zakres prac... m.in. był punkt mówiący o zakresie który obejmuje:1. obsługę przenośnych kabin WC oraz dodatkowe serwisy. Wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę gdzie w trzech poz dał rażąco niską cenę, ale bardzo szczegółowo wyjaśnił nam po wezwaniu go przedkładając do tego stosowne dokumenty potwierdzające jego uzasadnienia, ale ... w jednej poz dał tak rażąco wysoka cenę (właśnie dot. obsługi przenośnych wc wraz z dodatkowymi serwisami). My w kosztorysie założyliśmy że koszt m-c to 500 zł, a Wykonawca dal kwotę 4500 zł! Ogólnie na całości oferty był rażąco niski, ale to wyjaśnił jak wspomniałam powyżej.
W Umowie oraz OPZ jest zapis : dzierżawa, opróżnianie i dezynfekcja kabiny ustawionej w ..... odbywać się będzie raz w tygodniu. Rozliczanie z wykonywanych prac odbywać się będzie ryczałtowo, po zakończonym miesiącu, w którym usługa została wykonana.
Teraz nasuwa się pytanie: Czy można nie zlecać Wykonawcy usługi co tydz. czy co miesiąc tylko rzadziej albo wcale bo kwota jaką przeznaczył na wykonanie tej usługi jest drastycznie wysoka!!! W formularzu ofertowym w tabeli była podana szacunkowa wielkość zamówienia : 12.
Jakby ktoś to wyłapał i nagłośnił w mieście, że za utrzymanie TOI TOI miesięcznie płacimy 4500 zł to skandal!!! Czy da radę jakoś wyjść z tej sytuacji ?????
1
2018-02-14 08:13 0