W tym roku po raz pierwszy mam złożyć sprawozdanie z udzielonych zamówień.
W poprzednich latach robił to inny pracownik, po którym od niedawna przejęłam działkę zamówień publicznych.
Otrzymałam z księgowości kilkaset stron księgowań i mam sobie z tego wyłuskać, co i jak.
Spisałam sobie dane do sprawozdania z umów zawieranych po przeprowadzeniu postępowań oraz umów np. z prawnikiem czy na sprzątanie.
Teraz siedzę nad wydrukami z księgowości i liczę , ile np. było wydatków na reklamę, na sprzęt komputerowy itp. To bardzo żmudna praca.
Chciałabym wprowadzić w firmie jakiś inny sposób gromadzenia informacji do sprawozdania, może mają Państwo jakiś pomysł? Jak to wygląda w Państwa firmach?
W tym roku po raz pierwszy mam złożyć sprawozdanie z udzielonych zamówień.
W poprzednich latach robił to inny pracownik, po którym od niedawna przejęłam działkę zamówień publicznych.
Otrzymałam z księgowości kilkaset stron księgowań i mam sobie z tego wyłuskać, co i jak.
Spisałam sobie dane do sprawozdania z umów zawieranych po przeprowadzeniu postępowań oraz umów np. z prawnikiem czy na sprzątanie.
Teraz siedzę nad wydrukami z księgowości i liczę , ile np. było wydatków na reklamę, na sprzęt komputerowy itp. To bardzo żmudna praca.
Chciałabym wprowadzić w firmie jakiś inny sposób gromadzenia informacji do sprawozdania, może mają Państwo jakiś pomysł? Jak to wygląda w Państwa firmach?
1
2018-02-19 09:58 0