Witam wszystkich,
Przymierzam się do przetargu nieograniczonego powyżej progów unijnych.
Przetarg dotyczył będzie 8 zadań, każde zadanie to oddzielna aparatura naukowo-badawcza (sprzęt optyczny, elektroniczny, mechaniczny - ale wszystko zaliczane do aparatury n-bad). Szacunkowo koszt poszczególnych zadań wygląda następująco:
1 - 800 000,00 PLN
2- 245 000,00 PLN
3- 250 000,00 PLN
4- 350 000,00 PLN
5- 250 000,00 PLN
6- 350 000,00 PLN
7- 150 000,00 PLN
8- 40 000,00 PLN
Poniżej moje pytania:
1. jedno z zadań to dokupienie dodatkowej aparatury pomiarowej (sondy, przewody, detektory itp) do już posiadanego sprzętu. Czy w takim wypadku w OPZ można stosować zwroty "kompatybilny z XX" i podać konkretną nazwę i model posiadanego sprzętu?
2. Czy wadium wymagane będzie do każdej części zamówienia? Zakładam, że tak ale prosiłbym o potwierdzenie.
3. Elektronizacja dokumentów. Rozumiem, że od każdego z potencjalnych wykonawców wymagany będzie JEDZ, jeśli postępowanie ruszy przed 15 kwietnia, rozumiem, że nadal może być w wersji papierowej. Pytanie natomiast dotyczy ofert i całej reszty. Czy mogą być dostarczane w formie tradycyjnej papierowej. Innymi słowy, jak to się będzie miało do Art. 10 a-c. Nie ukrywam, że jeśli istnieje możliwość odstąpienia od użycia środków komunikacji elektronicznej (do czasu wejścia w życie przepisów w październiku) to byłoby sympatycznie korzystać z wersji papierowych.
W protokole z postepowania jest punkt, w którym trzeba podać powody odstąpienia od użycia środków komunikacji elektronicznej - stąd moje powyższe pytanie
Na chwilę obecną będę zobowiązany za pomoc w powyższych pytaniach. Na pewno nasuną mi się inne i za udzielenie na nie odpowiedzi w przyszłości również będę wdzięczny!
Witam wszystkich,
Przymierzam się do przetargu nieograniczonego powyżej progów unijnych.
Przetarg dotyczył będzie 8 zadań, każde zadanie to oddzielna aparatura naukowo-badawcza (sprzęt optyczny, elektroniczny, mechaniczny - ale wszystko zaliczane do aparatury n-bad). Szacunkowo koszt poszczególnych zadań wygląda następująco:
1 - 800 000,00 PLN
2- 245 000,00 PLN
3- 250 000,00 PLN
4- 350 000,00 PLN
5- 250 000,00 PLN
6- 350 000,00 PLN
7- 150 000,00 PLN
8- 40 000,00 PLN
Poniżej moje pytania:
1. jedno z zadań to dokupienie dodatkowej aparatury pomiarowej (sondy, przewody, detektory itp) do już posiadanego sprzętu. Czy w takim wypadku w OPZ można stosować zwroty "kompatybilny z XX" i podać konkretną nazwę i model posiadanego sprzętu?
2. Czy wadium wymagane będzie do każdej części zamówienia? Zakładam, że tak ale prosiłbym o potwierdzenie.
3. Elektronizacja dokumentów. Rozumiem, że od każdego z potencjalnych wykonawców wymagany będzie JEDZ, jeśli postępowanie ruszy przed 15 kwietnia, rozumiem, że nadal może być w wersji papierowej. Pytanie natomiast dotyczy ofert i całej reszty. Czy mogą być dostarczane w formie tradycyjnej papierowej. Innymi słowy, jak to się będzie miało do Art. 10 a-c. Nie ukrywam, że jeśli istnieje możliwość odstąpienia od użycia środków komunikacji elektronicznej (do czasu wejścia w życie przepisów w październiku) to byłoby sympatycznie korzystać z wersji papierowych.
W protokole z postepowania jest punkt, w którym trzeba podać powody odstąpienia od użycia środków komunikacji elektronicznej - stąd moje powyższe pytanie
Na chwilę obecną będę zobowiązany za pomoc w powyższych pytaniach. Na pewno nasuną mi się inne i za udzielenie na nie odpowiedzi w przyszłości również będę wdzięczny!
1
2018-02-28 10:06 0