witam,
posiadamy sprzęt IT firmy "ABC". Ogłosiliśmy postępowanie PN na zakup wsparcia producenta tych urządzeń. Wygląda to tak, ze jakaś firma składa ofertę i jest niejako pośrednikiem w samym wykupieniu wsparcia u producenta. Później wsparcie świadczy producent. I teraz pierwszy raz jakaś firma składa pytanie dlaczego to wsparcie ma świadczyć producent, przecież inne firmy tez dadzą radę. No niby tak ale to nie ma sensu. Mi chodzi i przedłużenie gwarancji a tak wpadnie jaska firma i gdy części tego urządzenie będą się psuć to zacznie je wymieniać na innego producenta (równoważne). I po jakim czasie moje urządzenie firmy ABC składa się z części kilku producentów.... i taki będzie skutej a nie o to chodzi.
Miał ktoś podobne problemy?
witam,
posiadamy sprzęt IT firmy "ABC". Ogłosiliśmy postępowanie PN na zakup wsparcia producenta tych urządzeń. Wygląda to tak, ze jakaś firma składa ofertę i jest niejako pośrednikiem w samym wykupieniu wsparcia u producenta. Później wsparcie świadczy producent. I teraz pierwszy raz jakaś firma składa pytanie dlaczego to wsparcie ma świadczyć producent, przecież inne firmy tez dadzą radę. No niby tak ale to nie ma sensu. Mi chodzi i przedłużenie gwarancji a tak wpadnie jaska firma i gdy części tego urządzenie będą się psuć to zacznie je wymieniać na innego producenta (równoważne). I po jakim czasie moje urządzenie firmy ABC składa się z części kilku producentów.... i taki będzie skutej a nie o to chodzi.
Miał ktoś podobne problemy?
1
2018-03-05 14:19 0