Dzień dobry - mam pytanie związane z elektronizacją po 18.04. Domyślam się, iż my jako Zamawiający musimy wprowadzić w dokumentacji odpowiednie zapisy dotyczące ścieżki postępowania a także informujące potencjalnych Wykonawców o zmianach. Myśląc o tym przyznam że nie mam pojęcia jakie zapisy będą konieczne i w których miejscach. Czy ktoś z Państwa mógłby coś podpowiedzieć ? Może istnieje jakaś przejrzysta "ściąga"? Będę wdzięczna za pomoc.
Dzień dobry - mam pytanie związane z elektronizacją po 18.04. Domyślam się, iż my jako Zamawiający musimy wprowadzić w dokumentacji odpowiednie zapisy dotyczące ścieżki postępowania a także informujące potencjalnych Wykonawców o zmianach. Myśląc o tym przyznam że nie mam pojęcia jakie zapisy będą konieczne i w których miejscach. Czy ktoś z Państwa mógłby coś podpowiedzieć ? Może istnieje jakaś przejrzysta "ściąga"? Będę wdzięczna za pomoc.
1
2018-04-09 12:18 0