Jak w waszych postępowaniach robicie. Czy wszelkie informację do wykonawcy np. pisma dot. wezwania do uzupełnienia, wyjaśnienia, wyznaczenie terminu zawarcia umowy, wybór do wykonawców itp. jesli wysyłacie faxem lub e=mailem , to czy nastepnie wysyłacie te same pisma pocztą polska. Ja tak robię, i chyba robię niepotrzebnie podwójną robotę. Wystarczyłoby tylko faxem lub e=mailem, niektórzy zamawiający nawet nie dzwonią i nie żądają potwierdzenia otrzymania pisma. A pytam się, bo u nas w firmie zaczęła działać elektroniczny zarządzanie dokumentem. Makabra, nie dość że wersja papierowa, to przedtem pisma na EZD jeszcze wysyłamy do akceptacji przełożonym,
Jak w waszych postępowaniach robicie. Czy wszelkie informację do wykonawcy np. pisma dot. wezwania do uzupełnienia, wyjaśnienia, wyznaczenie terminu zawarcia umowy, wybór do wykonawców itp. jesli wysyłacie faxem lub e=mailem , to czy nastepnie wysyłacie te same pisma pocztą polska. Ja tak robię, i chyba robię niepotrzebnie podwójną robotę. Wystarczyłoby tylko faxem lub e=mailem, niektórzy zamawiający nawet nie dzwonią i nie żądają potwierdzenia otrzymania pisma. A pytam się, bo u nas w firmie zaczęła działać elektroniczny zarządzanie dokumentem. Makabra, nie dość że wersja papierowa, to przedtem pisma na EZD jeszcze wysyłamy do akceptacji przełożonym,
1
2018-04-28 21:44 0