Forum


Powrót RODO___Czy zmienialiście REGULAMIN pracy komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 000 euro.

J.

Justyna .....

6

Czy dokonywaliście już zmian w Regulamin pracy komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia - w związku z wejściem w życie RODO i elektronicznego JEDZ???
Podrzućcie jakieś wasze propozycje zapisu do regulaminu ;)
Czy dokonywaliście już zmian w Regulamin pracy komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia - w związku z wejściem w życie RODO i elektronicznego JEDZ??? Podrzućcie jakieś wasze propozycje zapisu do regulaminu ;)
0
2018-06-11 09:57 1

P.

Piotr .....

2

Pani Justyno,
W "mojej" komisji wszyscy członkowie mieli i nadal mają upoważnienia do przetwarzania danych osobowych. Wynika to z faktu, że ze względu na specyfikę zamawiającego, często oferty składają nam osoby fizyczne, których dane zawsze podlegały ochronie.
Jeżeli ma Pani taka potrzebę, to proponuję udzielić pełnomocnictw członkom komisji lub odpowiednie upoważnienia zawrzeć w aneksach do umów o pracę. Ja osobiście nie dotykałbym regulaminu. To powinien być możliwie krótki i zwięzły dokument.
Pani Justyno, W "mojej" komisji wszyscy członkowie mieli i nadal mają upoważnienia do przetwarzania danych osobowych. Wynika to z faktu, że ze względu na specyfikę zamawiającego, często oferty składają nam osoby fizyczne, których dane zawsze podlegały ochronie. Jeżeli ma Pani taka potrzebę, to proponuję udzielić pełnomocnictw członkom komisji lub odpowiednie upoważnienia zawrzeć w aneksach do umów o pracę. Ja osobiście nie dotykałbym regulaminu. To powinien być możliwie krótki i zwięzły dokument.
0
2018-06-12 00:14 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy