Forum


Powrót Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia DZUUE

H.

Hubert .....

25

Szanowni Państwo,
muszę opublikować ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - zamówienie sektorowe (zamówienie z możliwością składania ofert częściowych - 5 części: 3 rozstrzygnięte, 2 unieważnione). Mam przyjemność wypełniać je po raz pierwszy, dlatego proszę o wyrozumiałość. Chciałbym podpytać Państwa o następujące kwestie:
1. Jaką wartość powinienem podać w sekcji II.1.7) ,,Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)" - Wartość: ........................ - czy chodzi tu o podanie sumy wartości netto wszystkich rozstrzygniętych części tego zamówienia (wartość netto umów które zostały zawarte) ?
2. Jak należy poprawnie postąpić, w momencie, gdy oprócz kryterium ceny, drugim kryterium był okres gwarancji - czy w takiej sytuacji w sekcji II.2.5) ,,Kryteria udzielenia zamówienia" powinienem wskazać ,,cena - waga" natomiast dodać informacje o drugim kryterium w informacjach dodatkowych ?
3. Co należy podać w sekcji V.2.7) ,,Liczba udzielonych zamówień:" gdy wypełniam tą sekcję np. dla konkretnej części zamówienia. Czy tu chodzi o taką sytuację, że np. Kowalski złożył ofertę na wszystkie 5 części, ale wygrał tylko 2 i wtedy wypełniając tą sekcję dla każdej z części podaję wszędzie ilość 2 (liczba udzielonych zamówień) ?
Szanowni Państwo, muszę opublikować ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - zamówienie sektorowe (zamówienie z możliwością składania ofert częściowych - 5 części: 3 rozstrzygnięte, 2 unieważnione). Mam przyjemność wypełniać je po raz pierwszy, dlatego proszę o wyrozumiałość. Chciałbym podpytać Państwa o następujące kwestie: 1. Jaką wartość powinienem podać w sekcji II.1.7) ,,Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)" - Wartość: ........................ - czy chodzi tu o podanie sumy wartości netto wszystkich rozstrzygniętych części tego zamówienia (wartość netto umów które zostały zawarte) ? 2. Jak należy poprawnie postąpić, w momencie, gdy oprócz kryterium ceny, drugim kryterium był okres gwarancji - czy w takiej sytuacji w sekcji II.2.5) ,,Kryteria udzielenia zamówienia" powinienem wskazać ,,cena - waga" natomiast dodać informacje o drugim kryterium w informacjach dodatkowych ? 3. Co należy podać w sekcji V.2.7) ,,Liczba udzielonych zamówień:" gdy wypełniam tą sekcję np. dla konkretnej części zamówienia. Czy tu chodzi o taką sytuację, że np. Kowalski złożył ofertę na wszystkie 5 części, ale wygrał tylko 2 i wtedy wypełniając tą sekcję dla każdej z części podaję wszędzie ilość 2 (liczba udzielonych zamówień) ?
0
2018-06-11 14:09 0

B.

Beata .....

Fachowiec 310

Ad.1 - tak, wpisuje się sumę wartości netto umów
Ad.2 - można wpisać całość w informacjach dodatkowych, ale bez wpisania info do pkt II.2.5 nie przepuści system dalej, wobec tego możesz wpisać kryteria z przetargu również do tego pkt; trochę kiepsko gwarancja pasuje do kosztu lub jakości, ale formularz też nie do końca pasuje do naszych postępowań, poza tym to tylko statystyka
Ad.3) pkt V.2.7 u mnie się nie pokazuje, ale myślę, że to chyba nie taka sytuacja jak opisałeś np. z Kowalskim :)
Ad.1 - tak, wpisuje się sumę wartości netto umów Ad.2 - można wpisać całość w informacjach dodatkowych, ale bez wpisania info do pkt II.2.5 nie przepuści system dalej, wobec tego możesz wpisać kryteria z przetargu również do tego pkt; trochę kiepsko gwarancja pasuje do kosztu lub jakości, ale formularz też nie do końca pasuje do naszych postępowań, poza tym to tylko statystyka Ad.3) pkt V.2.7 u mnie się nie pokazuje, ale myślę, że to chyba nie taka sytuacja jak opisałeś np. z Kowalskim :)
0
2018-06-11 23:09 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy