Planujemy zakup pomocy i sprzętu dydaktycznego tj. komputery, drukarki, skanery, kserokopiarkę, projektory, ekrany elektryczne, dyktafony, aparaty fotograficzne, kamery, odtwarzacze muzyki. Czy szacując wartość zamówienia należy brać pod uwagę wszystkie urządzenia łącznie, czy można dokonać podziału na sprzęt komputerowy (oszacować) oraz urządzenia techniczne (oszacować odrębnie) – nie zachodzi tutaj tożsamość przedmiotowa. Są to różne urządzenia, których jeden wykonawca raczej nie jest w stanie dostarczyć (brak tożsamości podmiotowej) i nie mają tego samego przeznaczenia. Żaden z powyższych elementów samodzielnie nie przekroczyłby 30 tys. euro i nie byłoby potrzeby stosowania ustawy Pzp.
Planujemy zakup pomocy i sprzętu dydaktycznego tj. komputery, drukarki, skanery, kserokopiarkę, projektory, ekrany elektryczne, dyktafony, aparaty fotograficzne, kamery, odtwarzacze muzyki. Czy szacując wartość zamówienia należy brać pod uwagę wszystkie urządzenia łącznie, czy można dokonać podziału na sprzęt komputerowy (oszacować) oraz urządzenia techniczne (oszacować odrębnie) – nie zachodzi tutaj tożsamość przedmiotowa. Są to różne urządzenia, których jeden wykonawca raczej nie jest w stanie dostarczyć (brak tożsamości podmiotowej) i nie mają tego samego przeznaczenia. Żaden z powyższych elementów samodzielnie nie przekroczyłby 30 tys. euro i nie byłoby potrzeby stosowania ustawy Pzp.
0
2018-07-25 10:28 1