Nie stosowałam jeszcze, ale powinny być zapisy wskazujące na: terminy wypłaty zaliczek, termin wniesienia zabezpieczenia zaliczki, wysokość zabezpieczenia, forma wniesienia zaliczki (Wykonawcy najczęściej składają gwarancje bankowe) a przy innej formie niż gotówka - wymagane zapisy na dokumencie, termin ważności zaliczki, zasady dotyczące zwrotu zaliczki (np. nie wykonanie należyte części zamówienia objętej zaliczką itp), zasady wykorzystania zabezpieczenia (wymienić sytuacje) oraz sposób i termin zwrotu zabezpieczenia.
Nie stosowałam jeszcze, ale powinny być zapisy wskazujące na: terminy wypłaty zaliczek, termin wniesienia zabezpieczenia zaliczki, wysokość zabezpieczenia, forma wniesienia zaliczki (Wykonawcy najczęściej składają gwarancje bankowe) a przy innej formie niż gotówka - wymagane zapisy na dokumencie, termin ważności zaliczki, zasady dotyczące zwrotu zaliczki (np. nie wykonanie należyte części zamówienia objętej zaliczką itp), zasady wykorzystania zabezpieczenia (wymienić sytuacje) oraz sposób i termin zwrotu zabezpieczenia.
0
2018-07-27 19:44 0