Wszystko zależy co napiszesz w umowie z osobą lub firmą, której powierzasz. Przeprowadzałam już kilka takich postępowań, min. na ubezpieczenia grupowe pracowników. Umowa została podpisana z firmą, komisja została powołana uchwałą tej firmy, firma sprawdziła oferty, wzywała do uzupełnień, sporządziła i zatwierdziła wyniki postępowania. Firma też ma założony profil z nazwą zamawiającego (czyli naszą) gdzie występuje jako pełnomocnik. Mój kierownik zamawiającego akceptował zapisy SIWZ (zgodnie z zapisami umowy) i podpisał umowę. Ogłoszenie o udzieleniu też wysyłała firma. Firma sporządziła protokół. Całość jest archiwizowana w mojej jednostce.
Nie wiem czy to prawidłowy sposób, ale działa bez zarzutów.
Wszystko zależy co napiszesz w umowie z osobą lub firmą, której powierzasz. Przeprowadzałam już kilka takich postępowań, min. na ubezpieczenia grupowe pracowników. Umowa została podpisana z firmą, komisja została powołana uchwałą tej firmy, firma sprawdziła oferty, wzywała do uzupełnień, sporządziła i zatwierdziła wyniki postępowania. Firma też ma założony profil z nazwą zamawiającego (czyli naszą) gdzie występuje jako pełnomocnik. Mój kierownik zamawiającego akceptował zapisy SIWZ (zgodnie z zapisami umowy) i podpisał umowę. Ogłoszenie o udzieleniu też wysyłała firma. Firma sporządziła protokół. Całość jest archiwizowana w mojej jednostce.
Nie wiem czy to prawidłowy sposób, ale działa bez zarzutów.
1
2016-09-06 10:09 0