Wz. z pojawieniem się "nowego" stanowiska UZP (https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowien-publicznych-2/nowe-podejscie-do-badania-konfliktu-interesow) w temacie tego kto powinien składać oświadczenia w postępowaniu, pytam Państwa o opinię czy w Waszych jednostkach dyrektor/kierownik komórki merytorycznej, fizycznie nie biorący udziału w postępowaniu a "jedynie" podpisujący umowę składa oświadczeniu zgodnie z art. 17 ust. 2 ustawy Pzp? Do tej pory niczego takowego nie żądaliśmy, literalnie odnosząc się do brzmienia art. 2 pkt 7a) (postępowanie prowadzone w celu wyboru oferty lub wynegocjowania umowy; czynność zawarcia umowy traktowaliśmy jako czynność "techniczną", nie obejmująca już swoim zakresem postępowania - co zresztą było zgodne z wcześniejszą opinią UZP). Teraz w tej samej sprawie mają zupełnie inną opinię i nie wiem czy powinnam robić rewolucje w jednostce informując wszystkich dyrektorów o nowych wymaganiach czy też działać jak dotychczas. Jednocześnie nie chcę pobierać kolejnych oświadczeń "w razie czego" a bardziej zależy mi na konkretnych wytycznych.
Wz. z pojawieniem się "nowego" stanowiska UZP (https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowien-publicznych-2/nowe-podejscie-do-badania-konfliktu-interesow) w temacie tego kto powinien składać oświadczenia w postępowaniu, pytam Państwa o opinię czy w Waszych jednostkach dyrektor/kierownik komórki merytorycznej, fizycznie nie biorący udziału w postępowaniu a "jedynie" podpisujący umowę składa oświadczeniu zgodnie z art. 17 ust. 2 ustawy Pzp? Do tej pory niczego takowego nie żądaliśmy, literalnie odnosząc się do brzmienia art. 2 pkt 7a) (postępowanie prowadzone w celu wyboru oferty lub wynegocjowania umowy; czynność zawarcia umowy traktowaliśmy jako czynność "techniczną", nie obejmująca już swoim zakresem postępowania - co zresztą było zgodne z wcześniejszą opinią UZP). Teraz w tej samej sprawie mają zupełnie inną opinię i nie wiem czy powinnam robić rewolucje w jednostce informując wszystkich dyrektorów o nowych wymaganiach czy też działać jak dotychczas. Jednocześnie nie chcę pobierać kolejnych oświadczeń "w razie czego" a bardziej zależy mi na konkretnych wytycznych.
0
2018-10-25 22:59 0