Na początku roku zamawiający przewidział w planie zakup komputerów na kwotę 120 tys. zł netto, zakupu zamierza dokonać w grudniu. W kwietniu złożono dodatkowo wniosek o dofinansowanie na zadanie dotyczące zakupu tablic interaktywnych na kwotę 80 tys. złotych netto z oprogramowaniem. Umowę o dofinansowanie zawarto w lipcu. W sierpniu złożono wniosek o dofinansowanie na zakup komputerów służących społeczności miejskiej na kwotę 54 tys. złotych netto, umowę podpisano w sierpniu. Do tej pory zamawiający nie wszczął czynności zlecenia zamówienia. Czy udzielając zamówień na każdy z trzech rodzajów zadań, należy szacować je łącznie tzn. komputery ze stycznia, tablice z lipca i komputery z września? Czy można każdego zamówienia udzielić osobno w progach poniżej 30 tys. euro?
Na początku roku zamawiający przewidział w planie zakup komputerów na kwotę 120 tys. zł netto, zakupu zamierza dokonać w grudniu. W kwietniu złożono dodatkowo wniosek o dofinansowanie na zadanie dotyczące zakupu tablic interaktywnych na kwotę 80 tys. złotych netto z oprogramowaniem. Umowę o dofinansowanie zawarto w lipcu. W sierpniu złożono wniosek o dofinansowanie na zakup komputerów służących społeczności miejskiej na kwotę 54 tys. złotych netto, umowę podpisano w sierpniu. Do tej pory zamawiający nie wszczął czynności zlecenia zamówienia. Czy udzielając zamówień na każdy z trzech rodzajów zadań, należy szacować je łącznie tzn. komputery ze stycznia, tablice z lipca i komputery z września? Czy można każdego zamówienia udzielić osobno w progach poniżej 30 tys. euro?
0
2018-11-08 11:55 0