Często zdarza się tak, że już po podpisaniu umowy, zamieszczeniu info o jej zawarciu w BZP i zakończeniu protokołu, powstają dodatkowe dokumenty np. jakieś notatki służbowe z realizacji zamówienia (które usłużnie przynosi zaprzyjaźniony dział), jakieś protokoły odbioru, aneksy zmieniające termin realizacji zamówienia albo wprowadzający rozszerzenie w postaci drobnych robót dodatkowych albo nawet informacje o naliczeniu kar umownych. Co robić z takimi dokumentami - czy, i gdzie je wpisywać (przecież protokół z postępowania jest już zakończony i podpisany)?
Często zdarza się tak, że już po podpisaniu umowy, zamieszczeniu info o jej zawarciu w BZP i zakończeniu protokołu, powstają dodatkowe dokumenty np. jakieś notatki służbowe z realizacji zamówienia (które usłużnie przynosi zaprzyjaźniony dział), jakieś protokoły odbioru, aneksy zmieniające termin realizacji zamówienia albo wprowadzający rozszerzenie w postaci drobnych robót dodatkowych albo nawet informacje o naliczeniu kar umownych. Co robić z takimi dokumentami - czy, i gdzie je wpisywać (przecież protokół z postępowania jest już zakończony i podpisany)?
0
2018-12-31 08:07 0