Forum


Powrót gwarancja - błąd w ofercie

J.

Joanna .....

0

W formularzu oferty wykonawca miał podać okres gwarancji, z zastrzeżeniem, że nie może być krótszy niż 12 miesięcy (Okres gwarancji NIE BYŁ kryterium oceny ofert). Zaznaczyliśmy również, że jeśli nie wpisze nic, to przyjmiemy minimum czyli 12 miesięcy. W wykropkowane miejsce miał wpisać liczbę i jednostkę czasu (np. 24 miesiące). Co zrobić w przypadku, gdy Wykonawca wpisał tylko liczbę ale nie podał jednostki czasu? Czy wezwać go do wyjaśnień czy odrzucić taką ofertę? Z góry dziękuję za pomoc
W formularzu oferty wykonawca miał podać okres gwarancji, z zastrzeżeniem, że nie może być krótszy niż 12 miesięcy (Okres gwarancji NIE BYŁ kryterium oceny ofert). Zaznaczyliśmy również, że jeśli nie wpisze nic, to przyjmiemy minimum czyli 12 miesięcy. W wykropkowane miejsce miał wpisać liczbę i jednostkę czasu (np. 24 miesiące). Co zrobić w przypadku, gdy Wykonawca wpisał tylko liczbę ale nie podał jednostki czasu? Czy wezwać go do wyjaśnień czy odrzucić taką ofertę? Z góry dziękuję za pomoc
0
2019-01-11 09:04 0

J.

Jacek .....

Fachowiec 1578

Nie rozumiem zamawiającego, bo jeżeli okres gwarancji nie był kryterium oceny ofert to po co różnicować? ponadto po co pisze o jednostce czasu, z reguły powinien w SIWZ wpisać że wymaga wskazania gwarancji w miesiącach albo w latach. Nie widzę możliwości odrzucenia oferty.
Nie rozumiem zamawiającego, bo jeżeli okres gwarancji nie był kryterium oceny ofert to po co różnicować? ponadto po co pisze o jednostce czasu, z reguły powinien w SIWZ wpisać że wymaga wskazania gwarancji w miesiącach albo w latach. Nie widzę możliwości odrzucenia oferty.
0
2019-01-11 09:14 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy