Forum


Powrót Awaria ePUAP - co wtedy?

M.

Małgorzata .....

4

Od wczoraj nie mogę zalogować się do ePUAPu. Po kliknięciu "zaloguj" pokazuje mi pustą stronę z komunikatem: "Internal Server Error". Miałam chwilowe okienko, w którym udało się zalogować, więc korzystając z okazji chciałam za pomocą formularza do komunikacji na miniportalu wysłać zapytania do przetargu, niestety po kliknięciu w "wypełnij formularz" znowu to samo...Czy ktoś z Państwa też ma taki problem? A co w przypadku, gdybym teoretycznie musiała wczoraj bądź dzisiaj złożyć ofertę przetargową? Ostatnio miałam sytuację, że nie działała mi platforma zakupowa kilka godzin przed upływem terminu składania ofert ( komunikat o treści "niezidentyfikowany błąd"), więc szybko zgłosiłam problem w dziale technicznym obsługującym platformę, a Zamawiającego poinformowałam o swoich problemach oraz wysłałam pismo z prośbą o przedłużenie terminu składania ofert, załączając potwierdzenie wysłania zgłoszenia o problemach technicznych oraz zrzut ekranu potwierdzający jaki komunikat otrzymuję przy próbie wysłania oferty. Od Zamawiającego otrzymałam odpowiedź, że terminu nie przedłuży, gdyż inne oferty spływają bez problemu. CUDEM udało mi się wysłać ofertę pół godziny przez terminem, a od działu technicznego kilka dni później otrzymałam powiadomienie, że została wgrana poprawka rozwiązująca problem, który się u mnie pojawił. Czyli jak mam to rozumieć: coś nie działa nie z mojej winy, a ja jako Wykonawca patrzę bezczynnie jak termin składania ofert upływa? Jak udowodnić, że to nie z moim komputerem jest coś nie tak tylko problem tkwi na platformie/ epuapie/ miniportalu?
Od wczoraj nie mogę zalogować się do ePUAPu. Po kliknięciu "zaloguj" pokazuje mi pustą stronę z komunikatem: "Internal Server Error". Miałam chwilowe okienko, w którym udało się zalogować, więc korzystając z okazji chciałam za pomocą formularza do komunikacji na miniportalu wysłać zapytania do przetargu, niestety po kliknięciu w "wypełnij formularz" znowu to samo...Czy ktoś z Państwa też ma taki problem? A co w przypadku, gdybym teoretycznie musiała wczoraj bądź dzisiaj złożyć ofertę przetargową? Ostatnio miałam sytuację, że nie działała mi platforma zakupowa kilka godzin przed upływem terminu składania ofert ( komunikat o treści "niezidentyfikowany błąd"), więc szybko zgłosiłam problem w dziale technicznym obsługującym platformę, a Zamawiającego poinformowałam o swoich problemach oraz wysłałam pismo z prośbą o przedłużenie terminu składania ofert, załączając potwierdzenie wysłania zgłoszenia o problemach technicznych oraz zrzut ekranu potwierdzający jaki komunikat otrzymuję przy próbie wysłania oferty. Od Zamawiającego otrzymałam odpowiedź, że terminu nie przedłuży, gdyż inne oferty spływają bez problemu. CUDEM udało mi się wysłać ofertę pół godziny przez terminem, a od działu technicznego kilka dni później otrzymałam powiadomienie, że została wgrana poprawka rozwiązująca problem, który się u mnie pojawił. Czyli jak mam to rozumieć: coś nie działa nie z mojej winy, a ja jako Wykonawca patrzę bezczynnie jak termin składania ofert upływa? Jak udowodnić, że to nie z moim komputerem jest coś nie tak tylko problem tkwi na platformie/ epuapie/ miniportalu?
0
2019-03-13 12:42 0

W.

Wojciech .....

Fachowiec 814

1. jeśli inne oferty wpływają jak należy to de facto na PC lub siecie wewnętrznej jest problem. Można też próbować w tym wypadku z innego peceta. To jest wina Wykonawcy.
2. Jeśli jest problem np. erroe 404 w sieci ePUAP i nie mozna się dopukać z żadnego komputera należy wydrukować kod błedu i tu myślę jest już problem Zamawiającego bo to on odpowiada za prawidłową mozliwość przesyłu. Istotne są logi i kody.
1. jeśli inne oferty wpływają jak należy to de facto na PC lub siecie wewnętrznej jest problem. Można też próbować w tym wypadku z innego peceta. To jest wina Wykonawcy. 2. Jeśli jest problem np. erroe 404 w sieci ePUAP i nie mozna się dopukać z żadnego komputera należy wydrukować kod błedu i tu myślę jest już problem Zamawiającego bo to on odpowiada za prawidłową mozliwość przesyłu. Istotne są logi i kody.
0
2019-03-13 12:57 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy