Piszę w sprawie przetargu nieograniczonego, umieszczonego na DUUE. Jakie podjąć kroki jeśli nie mogę pobrać oferty nr 1 z platformy ePUAP - wyskakuje błąd. Oferta jest spakowana w zip. Pozostałe oferty pobieram, odszyfrowuję bez problemów. Jak zweryfikować czy problem stoi po stronie zamawiającego, wykonawcy a może platformy? Dodam,że telefonicznie zgłoszono problem do epuap-pomoc. Stwierdzono, że serwer jest przeciążony. W takim przypadku jakie należy podjąć kroki?
Piszę w sprawie przetargu nieograniczonego, umieszczonego na DUUE. Jakie podjąć kroki jeśli nie mogę pobrać oferty nr 1 z platformy ePUAP - wyskakuje błąd. Oferta jest spakowana w zip. Pozostałe oferty pobieram, odszyfrowuję bez problemów. Jak zweryfikować czy problem stoi po stronie zamawiającego, wykonawcy a może platformy? Dodam,że telefonicznie zgłoszono problem do epuap-pomoc. Stwierdzono, że serwer jest przeciążony. W takim przypadku jakie należy podjąć kroki?
0
2019-04-02 10:42 0