Witam,
Przedstawię wam, krótki opis stanu faktycznego i proszę o odpowiedzi. Szacujemy wartość zamówienia na dostawy tonerów dla jednostki A ( będącej Zamawiającym) i kilku jednostek podległych B,C, D, E nie posiadających możliwości samodzielnego udzielania zamówień. Wartość Zamówienia dla wszystkich szacujemy na 28 000 EUR. Udzielamy zamówienia na podstawie regulaminu do 30000 EURO, a wartość zamówienia(umowy) to 20 000 Euro. Teraz z jednostek podległych (B,C,D,E) są zgłaszane dodatkowe zapotrzebowania, bo jednak coś by im się jeszcze przydało.
Czy teraz w takim przypadku, gdybyśmy chcieli dokupić danych artykułów za kwotę około 4000 Euro, to będziemy mieć zarzut, że pierwsze zamówienie zostało źle oszacowane, czy jednak liczyć się będzie wartość udzielonego zamówienia tj. 20 000 Euro + 4000 Euro ?
Witam,
Przedstawię wam, krótki opis stanu faktycznego i proszę o odpowiedzi. Szacujemy wartość zamówienia na dostawy tonerów dla jednostki A ( będącej Zamawiającym) i kilku jednostek podległych B,C, D, E nie posiadających możliwości samodzielnego udzielania zamówień. Wartość Zamówienia dla wszystkich szacujemy na 28 000 EUR. Udzielamy zamówienia na podstawie regulaminu do 30000 EURO, a wartość zamówienia(umowy) to 20 000 Euro. Teraz z jednostek podległych (B,C,D,E) są zgłaszane dodatkowe zapotrzebowania, bo jednak coś by im się jeszcze przydało.
Czy teraz w takim przypadku, gdybyśmy chcieli dokupić danych artykułów za kwotę około 4000 Euro, to będziemy mieć zarzut, że pierwsze zamówienie zostało źle oszacowane, czy jednak liczyć się będzie wartość udzielonego zamówienia tj. 20 000 Euro + 4000 Euro ?
0
2019-05-15 08:11 0