Zamawiający otrzymał kilka ofert na sprzęt komputerowy. Każda z ofert ma w jakiejś pozycji sprzęt nieodpowiadający parametrom wskazanym w OPZ, np. rozdzielczość ekranu mniejsza, czy też obudowa o innej ilości wejść , niż wymagana przez Zamawiającego. Czy zamawiający powinien z automatu odrzucić wszystkie oferty na podstawie niezgodności ich treści z SIWZ i w konsekwencji unieważnić postępowanie, czy raczej zgodnie z zasadą/obowiązkiem rzetelnego przeprowadzania postępowania powinien wezwać wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty? Cze takie niezgodności można poprawiać - raczej nie, gdyż powodowałoby to zmianę zaoferowanego sprzętu dla danej pozycji, a ofert nie można przecież zmieniać... Będę wdzięczna jeśli ktoś z Was podzieli się ze mną swoją wiedzą i doświadczeniem w tym zakresie.
Zamawiający otrzymał kilka ofert na sprzęt komputerowy. Każda z ofert ma w jakiejś pozycji sprzęt nieodpowiadający parametrom wskazanym w OPZ, np. rozdzielczość ekranu mniejsza, czy też obudowa o innej ilości wejść , niż wymagana przez Zamawiającego. Czy zamawiający powinien z automatu odrzucić wszystkie oferty na podstawie niezgodności ich treści z SIWZ i w konsekwencji unieważnić postępowanie, czy raczej zgodnie z zasadą/obowiązkiem rzetelnego przeprowadzania postępowania powinien wezwać wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty? Cze takie niezgodności można poprawiać - raczej nie, gdyż powodowałoby to zmianę zaoferowanego sprzętu dla danej pozycji, a ofert nie można przecież zmieniać... Będę wdzięczna jeśli ktoś z Was podzieli się ze mną swoją wiedzą i doświadczeniem w tym zakresie.
0
2019-06-18 16:52 0