Forum


Powrót Szacowanie zamówień na dostawy

A.

Aleksandra .....

4

Proszę Państwa ponieważ praktyki są różne a chciałabym wiedzieć jak jest u Państwa, czy robiąc szacunki na dostawy na: Materiały biurowe, papier oraz artykuły eksploatacyjne, traktujecie to jako jedno zamówienie jeśli chodzi o określenie trybu czy robicie odrębne postępowania i kwoty szacunkowe jak wyjdą i każde w innym trybie? Jak to powinno wyglądać prawidłowo?
Proszę Państwa ponieważ praktyki są różne a chciałabym wiedzieć jak jest u Państwa, czy robiąc szacunki na dostawy na: Materiały biurowe, papier oraz artykuły eksploatacyjne, traktujecie to jako jedno zamówienie jeśli chodzi o określenie trybu czy robicie odrębne postępowania i kwoty szacunkowe jak wyjdą i każde w innym trybie? Jak to powinno wyglądać prawidłowo?
0
2019-09-04 12:15 0

M.

Mariusz .....

14

u nas te branże są rozgraniczane na osobne, chociaż jakby się uparł to spokojnie papier z biurówką można połączyć bo większość firma ma oba asortymenty w ofercie. Jeśli chodzi o progi to akurat tylko tonery wchodzą w próg ustawowy, a biurówka i papier idą w małym postępowaniu (tutaj dodam, że nawet gdyby zliczył wartości obu, to nie wchodzimy w próg ustawowy)
u nas te branże są rozgraniczane na osobne, chociaż jakby się uparł to spokojnie papier z biurówką można połączyć bo większość firma ma oba asortymenty w ofercie. Jeśli chodzi o progi to akurat tylko tonery wchodzą w próg ustawowy, a biurówka i papier idą w małym postępowaniu (tutaj dodam, że nawet gdyby zliczył wartości obu, to nie wchodzimy w próg ustawowy)
0
2019-09-05 10:12 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy