Forum

Powrót Udostępnienie protokołu postępowania (dot. wartosci szacunkowej) - usługi społeczne poniżej 750000 euro

P.

Paweł .....

0

Dzień dobry Proszę o pomoc. Jestem stosunkowo nowy w temacie Zamówień publicznych i zostałem zaskoczony przez jednego z Wykonawców następującą prośbą:
"Zgodnie z treścią Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1128) uprzejmie proszę o sporządzenie kopii protokołu (dotyczącego wartości szacunkowej zamówienia) i przesłanie go mailem"
Postępowanie jest ogłoszone ale termin składania ofert mija za ok. tydzień. Mój problem polega na tym, że jak do tej pory rozumiałem iż szacunkową wartość zamówienia wpisujemy do protokołu dopiero po otwarciu ofert. Nawet jeżeli prześlę Wykonawcy protokół na obecnym etapie postępowania nie będzie on zawierał interesującej Wykonawcę informacji. Proszę o poradę. Czy mój tok rozumowania (odnośnie informacji zamieszczanych w protokole) jest prawidłowy i ewentualnie co odpowiedzieć takiemu Wykonawcy. Czy mogę odesłać do np. planu postępowań w którym jest zawarta orientacyjna wartość zamówienia? Dziękuję.