Przy zastosowaniu kryterium cena i wielkość upustu od tej ceny (wartości faktury) mamy i tak do czynienia w konsekwencji z faktem \"kto zaoferuje najniższą cenę\" ten wygra tylko tyle, że \"na około\". Zależy jakiego przedmiotu powyższe dotyczy, jakie są proporcje, poza tym z powyższego wynika, że najkorzystniejsza oferta to oferta i tak z najniższą ceną. Poza tym co stanowi cenę oferty? Cena podstawowa czy cena z pomniejszeniem o upust? Skoro już z oferty wynika i tak obowiązek pomniejszenia.
W podanym przypadku i tak określonym kryterium można domniemać, że Zamawiający wręcz próbuje określić maksymalną granicę ceny ingerując mimo wszystko w grę rynkową usiłując zminimalizować na różne sposoby cenę jaką będzie zobowiązany zapłacić. W ten sposób nie sformułowałabym kryterium.
Wysokość upustów ma sens w zależności od rodzaju przedmiotu zamówienia np. sprawdza się przy tankowaniu pojazdów w systemie flotowym - są zmienne ceny paliw, rejony, stawki wyjściowe i inne uwarunkowania.
Przy zastosowaniu kryterium cena i wielkość upustu od tej ceny (wartości faktury) mamy i tak do czynienia w konsekwencji z faktem \"kto zaoferuje najniższą cenę\" ten wygra tylko tyle, że \"na około\". Zależy jakiego przedmiotu powyższe dotyczy, jakie są proporcje, poza tym z powyższego wynika, że najkorzystniejsza oferta to oferta i tak z najniższą ceną. Poza tym co stanowi cenę oferty? Cena podstawowa czy cena z pomniejszeniem o upust? Skoro już z oferty wynika i tak obowiązek pomniejszenia.
W podanym przypadku i tak określonym kryterium można domniemać, że Zamawiający wręcz próbuje określić maksymalną granicę ceny ingerując mimo wszystko w grę rynkową usiłując zminimalizować na różne sposoby cenę jaką będzie zobowiązany zapłacić. W ten sposób nie sformułowałabym kryterium.
Wysokość upustów ma sens w zależności od rodzaju przedmiotu zamówienia np. sprawdza się przy tankowaniu pojazdów w systemie flotowym - są zmienne ceny paliw, rejony, stawki wyjściowe i inne uwarunkowania.
1
2016-04-04 18:36 0