Forum


Powrót Podpis elektroniczny

K.

Katarzyna .....

28

Pierwszy raz będę składać ofertę w formie elektronicznej i nie wiem czy ofertę i załączone do oferty oświadczenia i dokumenty, należy każdy podpisać oddzielnie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, czy też mogę ofertę i pozostałe dokumenty wrzucić do jednego pliku i podpisać tylko ten plik?
Pierwszy raz będę składać ofertę w formie elektronicznej i nie wiem czy ofertę i załączone do oferty oświadczenia i dokumenty, należy każdy podpisać oddzielnie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, czy też mogę ofertę i pozostałe dokumenty wrzucić do jednego pliku i podpisać tylko ten plik?
0
2019-09-16 12:22 0

W.

Wojciech .....

Fachowiec 814

Czytaj w siwz. Ja wymagam (trochę na wyrost) aby każdy dokument był podpisany oddzielnie i dopiero zamknięty w zip.
Czytaj w siwz. Ja wymagam (trochę na wyrost) aby każdy dokument był podpisany oddzielnie i dopiero zamknięty w zip.
0
2019-09-16 15:00 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy