Witam,
Jak to wygląda jeśli chodzi o zwrot dokumentu zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie gwarancji ubezpieczeniowej/bankowej po należytym wykonaniu przedmiotu umowy , z tym, że dokument gwarancji obejmuje zarówno zabezpieczenie z tytułu niewykonania i nienależytego wykonania umowy jak i 30% kwoty z tytułu rękojmi.
Nie możemy przecież teraz odesłać dokumentu gwarancji, który obejmuje też okres rękojmi. Czy coś w ogóle robić, pisać czy nie trzeba? Jak postępujecie?
pozdrawiam
Witam,
Jak to wygląda jeśli chodzi o zwrot dokumentu zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie gwarancji ubezpieczeniowej/bankowej po należytym wykonaniu przedmiotu umowy , z tym, że dokument gwarancji obejmuje zarówno zabezpieczenie z tytułu niewykonania i nienależytego wykonania umowy jak i 30% kwoty z tytułu rękojmi.
Nie możemy przecież teraz odesłać dokumentu gwarancji, który obejmuje też okres rękojmi. Czy coś w ogóle robić, pisać czy nie trzeba? Jak postępujecie?
pozdrawiam
0
2019-09-19 08:09 1