Mam taką zagwozdkę, czy powinienem sumować wartości zamówienia w poniższej sytuacji:
W lutym br. była podpisana umowa na konserwację kopiarek na ok. 10.500 euro netto na okres m-cy. Aktualnie jesteśmy przed rozpoczęciem nowego postępowania na okres 12 m-cy, z tym, że pierwsza płatność nastąpi przyszłym. Czy teraz tą drugą wartość postępowania winienem sumować i robić wg procedury adekwatnej dla sumy tych kwot, czy może jednak argument pierwszej płatności ma tutaj znaczenie. nowa umowa miałaby ruszyć 1.12.2019, stąd pierwsza faktura w przyszłym roku.
Mam taką zagwozdkę, czy powinienem sumować wartości zamówienia w poniższej sytuacji:
W lutym br. była podpisana umowa na konserwację kopiarek na ok. 10.500 euro netto na okres m-cy. Aktualnie jesteśmy przed rozpoczęciem nowego postępowania na okres 12 m-cy, z tym, że pierwsza płatność nastąpi przyszłym. Czy teraz tą drugą wartość postępowania winienem sumować i robić wg procedury adekwatnej dla sumy tych kwot, czy może jednak argument pierwszej płatności ma tutaj znaczenie. nowa umowa miałaby ruszyć 1.12.2019, stąd pierwsza faktura w przyszłym roku.
0
2019-10-09 10:39 0