Witam, mam dylemat. Otóż szukam lepszego kryterium oceny ofert od marży na części zamienne. Chodzi o postępowanie na naprawy pojazdów samochodowych. Kryteria, które akceptuję, to cena za 1 roboczogodzinę oraz okres gwarancji na naprawę. Niepożądane kryterium marży, które dotąd było stosowane (oprócz ceny za roboczogodzinę i okres gwarancji) powoduje fakt ujęcia przez Wykonawcę części zamiennych na fakturze co nie do końca mi odpowiada. Wolałbym mieć na fakturze jedynie usługę naprawy i dobrą jakość (lub cenie gwarantującej dobrą jakość) użytych do naprawy części. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to proszę o wskazówki.
Witam, mam dylemat. Otóż szukam lepszego kryterium oceny ofert od marży na części zamienne. Chodzi o postępowanie na naprawy pojazdów samochodowych. Kryteria, które akceptuję, to cena za 1 roboczogodzinę oraz okres gwarancji na naprawę. Niepożądane kryterium marży, które dotąd było stosowane (oprócz ceny za roboczogodzinę i okres gwarancji) powoduje fakt ujęcia przez Wykonawcę części zamiennych na fakturze co nie do końca mi odpowiada. Wolałbym mieć na fakturze jedynie usługę naprawy i dobrą jakość (lub cenie gwarantującej dobrą jakość) użytych do naprawy części. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to proszę o wskazówki.
0
2019-12-05 19:23 0