Jak prawidłowo dokumentować przetargi unijne ogłaszane na platformie. Czy prócz wydrukowania dokumentów, że zostały zamieszczone lub wysłane do wykonawcy na platformie prawidłowe będzie też robienie zrzutów i je drukowanie i załączanie do dokumentacji? Pytanie jest związane ze podczas wydrukowania plików zamieszczonych na platformie lub wysyłania wiadomości do wykonawców na platformie nie uwzględnia wszystkiego, że czasami nie widać że dana wiadomość została wysłana i dopiero jak zrobi się zrzut gdzie nie objęło swoim drukowaniem.
Jak prawidłowo dokumentować przetargi unijne ogłaszane na platformie. Czy prócz wydrukowania dokumentów, że zostały zamieszczone lub wysłane do wykonawcy na platformie prawidłowe będzie też robienie zrzutów i je drukowanie i załączanie do dokumentacji? Pytanie jest związane ze podczas wydrukowania plików zamieszczonych na platformie lub wysyłania wiadomości do wykonawców na platformie nie uwzględnia wszystkiego, że czasami nie widać że dana wiadomość została wysłana i dopiero jak zrobi się zrzut gdzie nie objęło swoim drukowaniem.
0
2020-02-06 21:40 0