Forum


Powrót Podpis elektroniczny

A.

Agnieszka .....

0

Dzień dobry,

Proszę o pomoc
Dot. przetargu nieograniczonego prowadzonego w trybie art. 24aa. Powyżej progów unijnych.

Dwie oferty budzą moje wątpliwości i nie wiem za bardzo co zrobić:

Oferta 1
Wykonawca złożył ofertę. Prawidłowo podpisał kwalifikowanym podpisem elektronicznym JEDZA oraz OFERTĘ CENOWĄ. Resztę załączników, które stanowiły część oferty (Formularz Oferty, oświadczenia, klauzula RODO, Istotne Postanowienia Umowy) nie zostały podpisane w ogóle. Co w takiej sytuacji? Odrzucamy czy wzywamy do podpisania reszty dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym?

Oferta 2
Tutaj sytuacja odwrotna. Oferta tj. Formularz Oferty, oświadczenia, klauzula RODO, Istotne Postanowienia Umowy oraz JEDZ podpisane są prawidłowo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Natomiast jest problem z OFERTĄ CENOWĄ. Została ona wprawdzie podpisana ale przy weryfikacji wyskakuje mi komunikat, że weryfikacja jest nieprawidłowa. Co w takim wypadku? Odrzucamy czy prosimy o ponowne podpisane Oferty CENOWEJ?

Będę wdzięczna za Państwa opinie
Dzień dobry, Proszę o pomoc Dot. przetargu nieograniczonego prowadzonego w trybie art. 24aa. Powyżej progów unijnych. Dwie oferty budzą moje wątpliwości i nie wiem za bardzo co zrobić: Oferta 1 Wykonawca złożył ofertę. Prawidłowo podpisał kwalifikowanym podpisem elektronicznym JEDZA oraz OFERTĘ CENOWĄ. Resztę załączników, które stanowiły część oferty (Formularz Oferty, oświadczenia, klauzula RODO, Istotne Postanowienia Umowy) nie zostały podpisane w ogóle. Co w takiej sytuacji? Odrzucamy czy wzywamy do podpisania reszty dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym? Oferta 2 Tutaj sytuacja odwrotna. Oferta tj. Formularz Oferty, oświadczenia, klauzula RODO, Istotne Postanowienia Umowy oraz JEDZ podpisane są prawidłowo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Natomiast jest problem z OFERTĄ CENOWĄ. Została ona wprawdzie podpisana ale przy weryfikacji wyskakuje mi komunikat, że weryfikacja jest nieprawidłowa. Co w takim wypadku? Odrzucamy czy prosimy o ponowne podpisane Oferty CENOWEJ? Będę wdzięczna za Państwa opinie
0
2020-02-26 08:42 0

W.

Wojciech .....

Fachowiec 597

1. Nie prawidłowo złożona oferta
2. Próbuj sprawdzać oprócz swojego programu do weryfikacji również przez inne (wszystkie darmowe) albo stronę http.
1. Nie prawidłowo złożona oferta 2. Próbuj sprawdzać oprócz swojego programu do weryfikacji również przez inne (wszystkie darmowe) albo stronę http.
0
2020-02-26 09:57 1
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy