Dzień dobry.
Pracuje w szpitalu. Od pewnego czasu Wykonawcy przysyłaja informacje o wstrzymaniu dostaw na wyroby medyczne ( dezynfekcyjne, jednorazowego uzytku itp.) jako powód podając kłopoty z np. dostepnoscią opakowań, surowców itp.
Podpowiedzcie prosze co w takiej sytuacji zrobić?
Czego możemy od nich żądać? Jakich ew. dowodów czy dokumentów.
Jak sie w tej sytuacji odnieść do umów z nimi zawartych???
Podejrzewamy, że cześć z nich chce ugrać na sytuacji sprzedajac z tzw. wolnej reki w wyzszych cenach.
Co robić???
Dzień dobry.
Pracuje w szpitalu. Od pewnego czasu Wykonawcy przysyłaja informacje o wstrzymaniu dostaw na wyroby medyczne ( dezynfekcyjne, jednorazowego uzytku itp.) jako powód podając kłopoty z np. dostepnoscią opakowań, surowców itp.
Podpowiedzcie prosze co w takiej sytuacji zrobić?
Czego możemy od nich żądać? Jakich ew. dowodów czy dokumentów.
Jak sie w tej sytuacji odnieść do umów z nimi zawartych???
Podejrzewamy, że cześć z nich chce ugrać na sytuacji sprzedajac z tzw. wolnej reki w wyzszych cenach.
Co robić???
0
2020-03-31 08:59 0