Robię krajowy przetarg na sprzątanie. Opierając się na poprzednich postępowaniach tej jednostki widzę, że w skład wchodziło:
1) sprzątanie stałe obiektu,
2) sprzątanie obiektu według potrzeb Zamawiającego w ramach prawa opcji.
Zastanawia mnie punkt 2, bo uważam, że zlecanie dodatkowego sprzątania (np. w czasie imprez) w czasie trwania umowy na zasadach i cenach "zamówienia podstawowego" nie powinno być traktowane jako prawo opcji. Czy mam rację? Czy w formularzu cenowym należałoby raczej uwzględnić wiersz "sprzątanie dodatkowe" i tam przyjąć jakąś liczbę godzin (czy metrów powierzchni) do sprzątania i to wyliczyć, zakładając, że ilość ta może ulec zmianie (zmniejszeniu/zwiększeniu) do X procent, co będzie skutkowało obustronnym podpisaniem aneksu?
Robię krajowy przetarg na sprzątanie. Opierając się na poprzednich postępowaniach tej jednostki widzę, że w skład wchodziło:
1) sprzątanie stałe obiektu,
2) sprzątanie obiektu według potrzeb Zamawiającego w ramach prawa opcji.
Zastanawia mnie punkt 2, bo uważam, że zlecanie dodatkowego sprzątania (np. w czasie imprez) w czasie trwania umowy na zasadach i cenach "zamówienia podstawowego" nie powinno być traktowane jako prawo opcji. Czy mam rację? Czy w formularzu cenowym należałoby raczej uwzględnić wiersz "sprzątanie dodatkowe" i tam przyjąć jakąś liczbę godzin (czy metrów powierzchni) do sprzątania i to wyliczyć, zakładając, że ilość ta może ulec zmianie (zmniejszeniu/zwiększeniu) do X procent, co będzie skutkowało obustronnym podpisaniem aneksu?
0
2020-04-01 13:46 0