Witam,
Zamawiający zamierza przeprowadzić przetarg na dostawę gadżetów reklamowych z wykorzystaniem logotypów unijnych oraz swojego własnego firmowego.
Warunki przetargu przewidują realizację umowy przez okres ponad 2 lat.
Zamawiający wie, że być może w czasie, po wyłonieniu Wykonawcy i podpisaniu z nim umowy zmianie ulegnie firmowy logotyp (w zależności, czy organ nadzorujący wyrazi chęć takiej zmiany).
Jesteśmy na etapie opracowywania dokumentacji i przed publikacją ogłoszenia nie będziemy wiedzieć czy i jeśli tak to kiedy logo firmowe ulegnie zmianie.
Chcemy w SIWZ i OPZ na dostawę zapisać, że wykonawca będzie wykonywał gadżety w oparciu o logotypy wskazane w dokumentacji i według wskazanych parametrów, zastrzeżeniem, że Zamawiający przewiduje możliwość zmiany swojego firmowego logotypu w terminie późniejszym, o czym powiadomi Wykonawcę.
Nowy logotyp będzie zawierał podobną kolorystykę i wymiary, ale może różnić się kształtem.
Czy takie informacje będą wystarczające, by wykonawca rzetelnie mógł wycenić ofertę, a Zamawiający by nie naraził się przy ewentualnej kontroli na zarzut zmian warunków postępowania już po podpisaniu umowy?
Pozdrawiam
Witam,
Zamawiający zamierza przeprowadzić przetarg na dostawę gadżetów reklamowych z wykorzystaniem logotypów unijnych oraz swojego własnego firmowego.
Warunki przetargu przewidują realizację umowy przez okres ponad 2 lat.
Zamawiający wie, że być może w czasie, po wyłonieniu Wykonawcy i podpisaniu z nim umowy zmianie ulegnie firmowy logotyp (w zależności, czy organ nadzorujący wyrazi chęć takiej zmiany).
Jesteśmy na etapie opracowywania dokumentacji i przed publikacją ogłoszenia nie będziemy wiedzieć czy i jeśli tak to kiedy logo firmowe ulegnie zmianie.
Chcemy w SIWZ i OPZ na dostawę zapisać, że wykonawca będzie wykonywał gadżety w oparciu o logotypy wskazane w dokumentacji i według wskazanych parametrów, zastrzeżeniem, że Zamawiający przewiduje możliwość zmiany swojego firmowego logotypu w terminie późniejszym, o czym powiadomi Wykonawcę.
Nowy logotyp będzie zawierał podobną kolorystykę i wymiary, ale może różnić się kształtem.
Czy takie informacje będą wystarczające, by wykonawca rzetelnie mógł wycenić ofertę, a Zamawiający by nie naraził się przy ewentualnej kontroli na zarzut zmian warunków postępowania już po podpisaniu umowy?
Pozdrawiam
0
2020-05-22 14:32 0