Dzień dobry.
Prowadzę aktulanie postępowania w trbie zamówienia z wolnej ręki. Nie została powołana Komisja Przetargowa, a jedynie wyznaczone osoby do przeprowadzenia negocjacji. Moje pytanie dotyczy dokumentowania postępowania. Czy z negocjacji powinnam zrobić protokół ( tak jak w przypadku posiedzeń Komisji), a jeśli tak to czy Wykonawca też go musi podpisać, czy wystarczy że zrobię to tylko ja, jako osoba wyzacznona przez Kierownika Zamawiajacego, a Kierownik to zatwierdzi. Wiem , że musze zrobić protokół z postępowania i po zawarciu umowy ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, natomiast mam mały problem czy z samych negocjcji i ustaleń z Wykonawcą zrobić też protokół, wydaje mi się, że jakoś powinno to być udokumentowane. Pierwszy raz robię postępowanie w tym trybie, więc może ktoś z Państwa podzieli się ze mną swoimi doświadczeniami.
Dzień dobry.
Prowadzę aktulanie postępowania w trbie zamówienia z wolnej ręki. Nie została powołana Komisja Przetargowa, a jedynie wyznaczone osoby do przeprowadzenia negocjacji. Moje pytanie dotyczy dokumentowania postępowania. Czy z negocjacji powinnam zrobić protokół ( tak jak w przypadku posiedzeń Komisji), a jeśli tak to czy Wykonawca też go musi podpisać, czy wystarczy że zrobię to tylko ja, jako osoba wyzacznona przez Kierownika Zamawiajacego, a Kierownik to zatwierdzi. Wiem , że musze zrobić protokół z postępowania i po zawarciu umowy ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, natomiast mam mały problem czy z samych negocjcji i ustaleń z Wykonawcą zrobić też protokół, wydaje mi się, że jakoś powinno to być udokumentowane. Pierwszy raz robię postępowanie w tym trybie, więc może ktoś z Państwa podzieli się ze mną swoimi doświadczeniami.
0
2020-07-01 14:04 0