Forum


Powrót Podpisanie oferty

S.

Sylwia .....

0

Wykonawca złożył ofertę do której wskanował formularz ofertowy, kosztorysy, potwierdzenia wadiów, polisę, potwierdzenie z banku oraz referencje. Wszystko to opatrzył podpisem elektronicznym. Zamawiający w specyfikacji określił, że oferta powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Informacja o konieczności złożenia podpisu elektronicznego znajduje się też na formularzu ofertowym i kosztorysach. Czy w tej sytuacji jeden podpis na całą ofertę jest wystarczający?
Wykonawca złożył ofertę do której wskanował formularz ofertowy, kosztorysy, potwierdzenia wadiów, polisę, potwierdzenie z banku oraz referencje. Wszystko to opatrzył podpisem elektronicznym. Zamawiający w specyfikacji określił, że oferta powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Informacja o konieczności złożenia podpisu elektronicznego znajduje się też na formularzu ofertowym i kosztorysach. Czy w tej sytuacji jeden podpis na całą ofertę jest wystarczający?
0
2020-11-04 07:50 0

W.

Wojciech .....

Fachowiec 543

Owszem, jeśli wszystko jest w jednym pliku. A jak sobie wyobrażasz w tym wypadku wiele podpisów?
Owszem, jeśli wszystko jest w jednym pliku. A jak sobie wyobrażasz w tym wypadku wiele podpisów?
0
2020-11-04 08:29 0
Chcesz zobaczyć kontynuację tej dyskusji? Przyjdź na szkolenie i uzyskaj dostęp do EduStrefy