ja mialam taka sytuacje, pisalam do help desk i tak mi odpowiedzieli: .
Potwierdzamy, że będziesz musiał utworzyć nowe konto w EU Login, używając dowolnego adresu e-mail, do którego masz dostęp.
Po przekierowaniu do eNotices przy pierwszym logowaniu będziesz mieć możliwość „migracji” starego konta, które zostało zarejestrowane wczesniej. Spowoduje to również zaktualizowanie danych kontaktowych na istniejącym koncie eNotices.
(ps. nie mialam dostapu do starego hasla bo Pani juz nie pracuje )
ja mialam taka sytuacje, pisalam do help desk i tak mi odpowiedzieli: .
Potwierdzamy, że będziesz musiał utworzyć nowe konto w EU Login, używając dowolnego adresu e-mail, do którego masz dostęp.
Po przekierowaniu do eNotices przy pierwszym logowaniu będziesz mieć możliwość „migracji” starego konta, które zostało zarejestrowane wczesniej. Spowoduje to również zaktualizowanie danych kontaktowych na istniejącym koncie eNotices.
(ps. nie mialam dostapu do starego hasla bo Pani juz nie pracuje )
0
2020-12-06 17:44 0