Mam pytanko do osób pracujących w uczelniach wyższych na temat planowania zamówień publicznych i "współpracy" z kwesturą. Od roku mamy nowego kwestora, który wymaga od nas planu wydatków na dany rok kalendarzowy. Wcześniej sporządzaliśmy tzw. plan zakupów (potrzeb jednostek organizacyjnych), na podstawie którego tworzyliśmy plan zamówień publicznych. Obecnie nasz plan zakupów jest planem wydatków na dany rok kalendarzowy. Np. jeżeli umowę podpisaliśmy w grudniu 2020 r. ale wydatek będzie w 2021 r. to musimy go umieścić do planu. Ma się to nijak do naszych (zamówieniowych) potrzeb. Jak u Was wygląda planowanie i współpraca z kwestorem/głównym księgowym?
Mam pytanko do osób pracujących w uczelniach wyższych na temat planowania zamówień publicznych i "współpracy" z kwesturą. Od roku mamy nowego kwestora, który wymaga od nas planu wydatków na dany rok kalendarzowy. Wcześniej sporządzaliśmy tzw. plan zakupów (potrzeb jednostek organizacyjnych), na podstawie którego tworzyliśmy plan zamówień publicznych. Obecnie nasz plan zakupów jest planem wydatków na dany rok kalendarzowy. Np. jeżeli umowę podpisaliśmy w grudniu 2020 r. ale wydatek będzie w 2021 r. to musimy go umieścić do planu. Ma się to nijak do naszych (zamówieniowych) potrzeb. Jak u Was wygląda planowanie i współpraca z kwestorem/głównym księgowym?
0
2020-12-21 22:20 0